donderdag 9 juli 2020

Donderdag kerstkaart

Eerder deze week heb ik een beetje opgeruimd en gesorteerd en ik kwam een snijmal tegen die ik eerder nog niet of bijna niet gebruikt heb, omdat ik geen goede snijmachine had. Maar heb mij een nieuwe big shot aangeschaft en er eindelijk een kaartje mee  gemaakt voor 52 WTC.
Veel heb ik op de,kaart niet gezet, omdat de mal zo sierlijk is, heb ik er enkele sterretjes opgezet en enkel de tekst en dit vond ik voldoende.
Laat gerust weten wat jullie ervan vinden en alvast bedankt voor jullie bezoekje.
Laurette



8 opmerkingen:

Diny zei

Wat een chique kaart heb je gemaakt met deze mooie snijmal Laurette!
Groetjes Diny

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje Laurette...zo leuk deze snijmal erop en die komt prachtig uit in deze kleuren combi...
Groetjes en een fijne donderdag
Rosina
DT 52 WTC

Ina ( Frysk Famke ) zei

Wat mooi Laurette,

Deze kaart heeft niet meer nodig.
Ergens ligt deze tekst ook bij mij...

Groetnis fan Ina

Anita van Deur zei

Prachtig elegant kerstkaartje, en wat een mooi snijmal.
Groetjes, ANita

Epie zei

Wat een mooie met wit en kraft Laurette ,
Gezellig dat je meedoet bij week 28 , fijne dag
Houdoe.....Epie. DT52WTC

Marjolein zei

Hij is mooi zeg! heel chique die combinatie van goud en wit. Groetjes en goed weekend, Marjolein

Enny zei

Een heel mooie en elegante kaart Laurette, die mal is prachtig ! Groetjes, Enny

Gerrina zei

Het is wel een heel elegante kaart geworden; mooi! Groetjes, Gerrina

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...