maandag 20 juli 2020

Batik techniek

Deze week hadden we met onze stempelgroep : Creatief met stempels, een leuke uitdaging.
De batiktechniek is een resisttechiek en leuk om te doen. Dit is mijn resultaat. Eerst de bloemen opgezet met Versamark en clear embossingpoeder. De achtergrond opgezet met distress. Dan een papiertje op de kaart leggen en het embossingpoeder afstrijken. Dan heb ik de kaart verder afgewerkt met kleine stempels en tekst op de kaart gezet.
Dit is het resultaat. Bedankt voor jullie berichtje en jullie bezoekje.
Groetjes en hou het gezond.
Laurette




6 opmerkingen:

Eri zei

Prachtige kaart in heel mooie kleuren.
Groetjes, Eri

Anita van Deur zei

Wow heel mooi gedaan!
Fijne dag

martina's kaartjes zei

hij is mooi geworden zo ! mooie kleurencombo, is ook ooit eens aan de beurt geweest met het kleurenkaartenteam
geslaagd
grtjs,martina
x

Marjolein zei

Mooie kaart! Wat leuk, die techniek heb ik laatst ook voorbij zien komen, maar ik heb hem zelf nog niet uitgeprobeerd. Daar moet binnenkort maar eens verandering in komen. Groetjes Marjolein

Gerrina zei

Wat een super mooie tekst! En een mooie achtergrond ervoor! Groetjes, Gerrina

Nancy Soetaert zei

Zag dit procédé onlangs op een filmpje, wat heb je dit mooi gedaan!
Groetjes
Nancy

Donderdag - kerstkaart - week 13

 Deze week is het geen gestempelde kaart, ik ben aan de slag gegaan met naald en draad voor de  52 WTC , veel uitleg heeft dit kaartje niet ...