donderdag 18 januari 2024

Donderdag - kerstkaart week 3

 Een leuke muizenstempel die ik van een vriendin mocht gebruiken, heb ik ingekleurd met Tombow stiften voor de 52 WTC.

Ik laat jullie nog 2 verjaardagskaartjes zien die ik maakte met een embossingfolder op fotopapier. Deze zijn al op hun bestemming, dus ze mogen getoond worden. 

Terwijl het hier in Vlaanderen goed gesneeuwd heeft, heb ik me met een mooie muziekje bezig gehouden met afdrukjes in te kleuren. Gelukkig hebben wij een leuk hobby, want ik ben echt niet aan sneeuw, ik ben iemand die van de zon houd. Maar geduld, dat komt nog. Ik kom zeker langs om te kijken wat jullie bij dit slechte weer als verassing hebben.

Tot hoors, Laurette








16 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een leuke reeks kaartjes heb je gemaakt,mooi
grtjs,martina

Anita van Deur zei

Hele mooie kaartjes die met de muis en kerstbal vind ik te schattig. Ik hou wel van sneeuw ben niet zo`n zon liefhebber het word mij al gauw te warm hihi.

marja kenter zei

De kaart met het muisje is echt een schatje en de andere twee vind ik super.
Fijne dag en groetjes.

Hetty P. zei

Mooie kaarten heb je gemaakt.
ik zie je al helemaal zitten met de kleurspulletjes, laat de sneeuw dan maar vallen.
Fijne dag,
Hetty

Annemarie en Merit zei

prachtige kaarten, hier alles groen en niks geen sneeuw.
Een hele fijne dag, gezellig dat je meedoet met een wekelijkse kerst of winterkaart.
Lieve groeten Annemarie en Merit DT52WTC.

alma.heijenk@gmail.com zei

mooie kaarten!
hier geen sneeuw gelukkig. wel vrieskou.
groetjes Alma

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart met dat schattige muisje Laurette. Ook je felicitatie-kaarten zijn mooi geworden.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Trijntje zei

Hele mooie kerstkaart met dit lieve afdrukje . Mooi gekleurd. De andere kaarten met. bloemen zijn ook erg leuk. Veel plezier met het kleuren. Groeten Trijntje

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de leuke details en stempels
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Mooie kaarten. Hier ligt niet veel sneeuw meer en het zonnetje schijnt volop!
Groetjes, Caroline

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooie serie kaartjes heb je gemaakt. Hier ligt heel veel sneeuw, in het zuiden van Limburg zelfs nog meer, vandaag had ik een afspraak met iemand die niet de weg op durfden te komen. Gelukkig hebben we teams nog...Bedankt dat je er weer bij bent deze week bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Jantine zei

Prachtige kaarten, Laurette! Leuke stempel met de muis.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

GerJanne zei

Je kerstkaartje is echt super leuk Laurette! En de twee verjaardagskaartjes zijn ook mooi.
Hier bij ons totaal geen sneeuw. Vind ik toch wel een beetje jammer...

Nancy zei

Hey Laurette,
Dankjewel voor de verjaardagswens op mijn blog.
Mooie kaarten laat je hier zien.
Goed dat je hebt kunnen kleuren ondertussen. Hier mocht het wel sneeuwen maar ik heb hier niks gezien. Gisteren is er even wat gevallen maar was niet thuis en tegen dat ik thuis kwam, was alles alweer weg...
Liefs,
Nancy

marian zei

Een schattig muizenkaartje en twee mooie verjaardagskaarten heb je gemaakt. Ja met de sneeuw blijf ik ook liever binnen. Het heeft hier nu een beetje gedooid en het zonnetje schijnt dus ga ik straks toch maar even naar buiten een frisse neus halen.
Groetjes van Marian.

annie zei

Jij bent alweer druk bezig! Mooie kaarten zien voorbij komen.
Groetjes, Annie

Donderdag - kerstkaart week 18

 Ik was helemaal vergeten dat ik nog mijn kerstkaart voor de  52 WTC  moest maken, dus even vlug naar mijn hobbykamer en een supersnelle kaa...