donderdag 25 mei 2023

Donderdag kerstkaart - week 21

Wat  is het leuk om met een toppertje op je blog te staan en dan ook nog eens gastdesigner te mogen zijn. Dank u wel dames. Mijn kaartje dat ik maakte voor de uitdaging van mei kunnen jullie terug vinden onder de 52WTC met het thema kerstshoppen !

Dan heb ik nog een tweede kaartje gemaakt voor de wekelijkse kerstkaart van 52 WTC en ben natuurlijk in het thema gebleven. En bij deze pakjes, die ik al eerder gebruikte, vond ik deze tekst zo mooi, dat ik hem nog maar eens op de kaart kleefde. Deze tekst kocht ik bij Inge, In ‘t Woefke.

Laat maar gerust weten wat jullie ervan vinden, ik kom vandaag zeker langs, want nee vandaag geen wielerwedstrijd van de kleinzoon. Die heeft vorige week en dubbele overwinning binnen gehaald, en provinciaal kampioen in de tijdrit, en Provinciaal kampioen op de weg in de categorie van de 13 jarigen. En oma en opa zo fier of een gieter natuurlijk… 

Groetjes en ben benieuwd wat jullie gemaakt hebben,  Laurette






 

15 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Een mooie kaart en ook de GD kaart is mooi.
Groetjes, Caroline

Annemarie en Merit zei

wat een leuke kaartjes heb je gemaakt voor de challenge kerstshoppen je GD kaart is ook heel leuk met dat fiere elfje met kadootjes..
Mooie kleurencombinatie heb je ook gebruikt,
Heel erg bedankt dat je er weer bij bent vandaag bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit.

Anita van Deur zei

Leuke kaart, gefeliciteerd met en voor je zoon toch een hele prestatie.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dank je wel dat je gast-designer wilde zijn Laurette en je beide kerstkaarten zijn mooi geworden. Die tekst is heel mooi en nu ook wel toepasselijk.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Diny zei

Heel erg leuk gedaan Laurette.....fijn dat je GD mocht zijn!
Groetjes Diny

alma.heijenk@gmail.com zei

gefeliciteerd met de overwinningen va de kleinzoon, met recht trotse opa en oma,
mooie kerstkaart ook.
gr alma

Kaartenkraam zei

Gefeliciteerd met het succes van je kleinzoon!

Je kaart is heel mooi geworden!

groetjes van Ank

!neke zei

Heel leuk Laurette !!!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Suzan zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt Laurette, en bedankt dat je gastdesigner wilde zijn.
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Nancy zei

Hey Laurette,
Mooie, sfeervolle kaart met super mooie tekst...
Liefs,
Nancy

marian zei

Een prachtige kerstkaart met de cadeautjes, en heel knap van je kleinzoon hoor dat hij zo succesvol was, daar mag je best trots op zijn hoor.
Groetjes van Marian.

Margreet zei

Wow, wat zullen jullie ongelooflijk trots zijn op jullie kleinzoon met het behalen van zoveel successen.
Jouw kaartje vind ik ook heel succesvol!
xxx Margreet

Jantine zei

Heel mooi gastdesigner kaartje, Laurette! En geweldig dat je kleinzoon het zo ontzettend goed heeft gedaan! Allemaal toppers bij jullie in de familie, jij met je kaartjes, je kleinzoon op de fiets.
Fijn dat je gastdesigner wilde zijn bij ons.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

joke zei

Geweldig kaartje en je tekst is zo mooi.
Groeten Joke

Marjolein zei

Wat een vrolijke kerstkaart Laurette, mooi afgemaakt met de tekst. Groetjes Marjolein

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...