donderdag 18 mei 2023

Donderdag - kerstkaart week 20

 Eerst en vooral wil ik zeggen dat ik heel blij was met mijn topplaatsje bij de laatste uitdaging en  nu mag ik bij de volgende uitdaging gastdesigner zijn (ik zal mijn best doen).

En ik wil ook mijn nieuwe volgster Hetty Parmentier verwelkomen. Hetty, ik hoop dat we van elkaar leuke ideetjes kunnen opdoen.

Deze week heb ik de 52 WTCkerstboompjes, die ik de laatste keer op Art Specialy kocht van Ferini uit de kast gehaald. En heb met verschillende tinten groene oxide gewerkt.

Deze avond kom ik zeker langs, want er staat een wielerwedstrijd voor het Provinciaal kampioenschap van de kleinzoon op de agenda. En dat mogen niet missen, niet ?

Laat gerust berichtje achter, ik lees ze met veel plezier.

Groetjes, en voor iedereen een zonnig en lang weekend.

Laurette





9 opmerkingen:

Diny zei

Prachtig kaartje Laurette....wat heb je mooie kleuren gebruikt!
Groetjes Diny

martina's kaartjes zei

tof kaartje is het zo geworden, mooi
grtjs,martina

Anita van Deur zei

Prachtig monochrome kaartje, veel succes voor je kleinzoon.

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een leuke kerstboompjes in verschillende groentinten. erg mooi geworden.
fijn weekend en succes met de wedstrijd.
gr Alma

Petra-loves-paper zei

Keigaaf gemaakt met al die verschillende boompjes 🤩

marian zei

Heel erg mooi deze kaart met de kerstboompjes in diverse tinten.
Succes met de wielerwedstrijd van je kleinzoon.
Groetjes van Marian.

Jantine zei

Heel leuk met al die verschillende kerstbomen, Laurette!
En hopelijk heeft je kleinzoon het goed gedaan in de wedstrijd.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

joke zei

Wat mooi al die kerstboompjes in verschillende tinten op je kaart.
Groetjes Joke

Trijntje zei

Leuke kaart met de gestempelde boompjes in verschillende tinten groen. Groeten Trijntje

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...