donderdag 11 mei 2023

Donderdag - kerstkaart - week 19

 De 2 kaartjes die ik deze week maakte voor de 52WTC zijn nog met restjes designpapier van vorig jaar. Ik had een tijdje geleden deze sketch ergens gezien en dacht die kan ik gebruiken en dit is het resultaat. Op de foto kan je het niet zo goed zien, maar bij de eerste gebruikte ik goud voor het matje, bij de tweede kaart roze. 

Jammer van het weer, nu zouden we buiten moeten kunnen, maar dan maken we er maar het beste van en maken dat wat meer kaartjes voor de voorraaddoos. Ben benieuwd naar wat jullie allemaal gemaakt hebben, tot blogs. 

Groetjes, Laurette




13 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

deze zijn leuk geworden ! mooie kaartjes
grtjs, martina

alma.heijenk@gmail.com zei

leuke sketch die je gebruikte. kaartjes zijn leuk geworden.
gr Alma

Kaartenkraam zei

Allebei mooie kaarten. Leuke combinaties van papiertjes!

groetjes van Ank

marian zei

Erg mooie kerstkaarten en gefeliciteerd met je winnende kaartje.
Groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee leuke kerstkaarten heb je gemaakt met deze sketch Laurette. Lekker spelen met papiertjes, altijd leuk.
Gezellig je weer te zien bij 52WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

!neke zei

Heel leuk geworden !!!!!!
Resten verwerken vind ik altijd al knap !!!!!
Groeten Ineke
DT52wTC

Anita van Deur zei

Super wat leuk gedaan en dit van restje papier! Gefeliciteerd met je toppertje.

Annemarie en Merit zei

twee mooie kaartjes een goede layout om restjes mee op te maken..
Ja inderdaad soms even buiten maar dan weer naar binnen het voorjaar wil nog niet zo.
Gezellig dat je vandaag weer een kerstkaart laat zien bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Trijntje zei

Wat mooie achtergronden heb je gemaakt . De kaarten zijn erg leuk. Van harte met je top plekje bij 52 weken voor kerst. Groeten Trijntje

Jantine zei

Twee heel mooie kaarten met herten, Laurette! Mooi papier heb je gebruikt!
Gefeliciteerd met je topplekje.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Suzan zei

Prachtige kerstkaartjes heb je gemaakt Laurette!
En gefeliciteerd met je topplekje!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

joke zei

Twee heel mooie kaartjes heb je met restjes papier gemaakt en gefeliciteerd met je topper.
Groetjes Joke

Hetty P. zei

Hallo Laurette, leuk dat je mijn blog hebt gevonden.
Ik ben ook meteen bij jou volger geworden en ga je mooie kaarten bewonderen.
Deze kaarten zijn heel erg mooi geworden, zo mooi op kleur.
Fijne dag,
Hetty

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...