donderdag 17 november 2022

Donderdag - kerstkaart

 Week per week komt er Kerst er stilletjes aan…. Ik had beloofd om voor de ezelopvang ANEGRIA  in St Gillis Waas een aantal kaartjes te maken voor hun Kerstmarktje. Dus de kaartjes natuurlijk met ezeltjes en daar ik er kerstkaartjes mee maakte kunnen ze zeker meedoen voor de 52 WTC

De achtergrondjes zijn gemaakt op fotopapier met distress en brusho. Daarna op gestempeld met gesso.

Vandaag doe ik zeker mijn blogronde, want vorige week is het mij niet gelukt. Mijn laptop had geen zin…maar na een tussenkomst van zoonlief lukt het weer.  Ja, via de i-pad lukt het niet goed om te reageren op jullie blogs. Ik heb zeker mooie dingen gezien en genoot er zeker van.




13 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

leuk en lief kaartje met deze ezels,
grtjs, martina

Anita van Deur zei

Heel mooi deze kaartjes leuk fris kleurtje Laurette.

alma.heijenk@gmail.com zei

oh, ze zijn errug leuk geworden. door deze kaartjes heb ik zelf weer een idee gekregen....
dank je wel.
groetjes Alma

Trijntje zei

Leuke kerstkaarten heb je gemaakt. Groeten Trijntje

marijke zei

Wat een leuke kaartjes met die ezeltjes! Mooie achtergrond ook gemaakt. Top hoor. Ik heb ook moeite net mijn ipad om commentaar tr geven, ben altijd anoniem zoals nu ook. Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Jantine zei

Wat een leuke ezelkaartjes, Laurette! Mooi dat je dat voor de ezelopvang doet.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Angelique zei

Leuke kaartjes voor de ezel opvang, mooie achtergrondjes maakte je. Wat een karwei om 240 kaartjes te stempelen, daar mag je zeker trots op zijn. Ook ik had van de week problemen met reactie geven.
lieve groetjes Angelique

Margreet zei

Wat een leuke ezelkaartjes, Laurette. Met prachtige achtergrondjes!
xxx Margreet

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kaartjes met de ezeltjes, wat leuk om ze te verkopen op de kerstmarkt, voor het goede doel, voor de ezeltjes. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. groetjes INGRID.

Nancy zei

Hey Laurette,
Wat een leuke ezelkerstkaartjes maakte je alweer! Daar gaan ze zeker blij mee zijn. Ik maakte enkele jaren geleden een heleboel olifantenkaarten voor een olifantenreservaat. Altijd fijn om voor een goed doel te werken. Je bent er goed mee bezig!
Ik vind de achtergronden ook heel mooi gemaakt!
Liefs,
Nancy

Annemarie en Merit zei

wat een lieve kaartjes zijn dit voor de ezelopvang...
Gezellig dat je vandaag je kerstkaart laat zien op de 52WTC blog.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

!neke zei

Wat met de ezels erop !!!
Heel toepasselijk !
Groeten Ineke
DT52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke toepasselijke nieuwjaarskaarten Laurette. Mooie strookjes bij de achtergrond.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...