donderdag 9 juni 2022

Donderdag - kerstkaart

 Deze week heb ik een kaartje gemaakt voor de 52 WTC met als achtergrond : verf en knikkers. Gebruik het deksel van een schoendoos, zet een paar dodjes acrylverf aan de beide zijden van de doos en leg de kaart in het midden van de doos, gebruik 2 à 3 knikkers en rol het deksel van links naar rechts, en dat is het. Het is een techniek die we eens gaan gebruiken met de bewoners van de assistentiewoningen. Ik kom zeker langs, maar sorry ik kan niet bij iedereen reageren, het lukt gewoon niet.

Groetjes, Laurette 



12 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat gaaf is dit Laurette!

alma.heijenk@gmail.com zei

oh wat een leuk idee/techniek,
leuke kaart en voor de mensen ook een leuke bezigheid.
groetjes Alma

bolletjelucky.blogspot.com zei

O ja, dat heb ik ook wel eens gedaan en het geeft een heel leuk effect. Mooie kerstkaart Laurette.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Gerrina zei

Anders dan andere maar wel mooi en feestelijk! Groetjes, Gerrina

Jantine zei

Wat leuk, die techniek met de knikkers. Leuk effect geeft dat.
Mooie kerstkaart weer Laurette.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Antjes kaartcreaties zei

Wat een leuke kaart met het silhouet van de nar Laurette.
Wat een grappige achtergrond gemaakt met de knikkers.
Over deze techniek heb ik nooit eerder gehoord of gelezen, maar wel heel leuk om te doen lijkt me.
Groetjes Antje

Diny zei

Bij mij precies hetzelfde Laurette....ik hoop dat dit berichtje bij je aankomt.
Je kaartje vind ik heel mooi!
Groetjes en succes met blogger,
Diny

Marjolein zei

Wat een leuk effect geven de knikkers! Mooie kaart. Groeten Marjolein

Nancy Soetaert zei

wat een leuk idee voor deze achtergrond! Tof effect!
groetjes
Nancy 52WTC

Margreet zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Margreet zei

Wat een gaaf kaartje, Laurette. Wat een leuk effect is dat. Heb meteen gezocht, maar heb helaas geen knikkers meer, dus kan het je niet nadoen.
xxx Margreet

Angelique zei

Wat een superleuk idee met de knikkers en wat een gaaf resultaat. Mooi met de silhouet erop.
lieve groetjes Angelique

Donderdag - kerstkaart week 11

 Opstaan met het zonnetje ….. wow ! Ja deze namiddag gaan we wandelen met een aantal dames en ik kijk er alvast naar uit. Maar eerst nog de ...