donderdag 28 juli 2022

Donderdag kerstkaart

 Eindelijk ben ik terug…. Zoveel problemen gehad met blogger, maar ik ben blijven zoeken. Het is weliswaar nog niet wat het was, maar ik kan nu eindelijk terug bijna op iedereen zijn posts reageren.

Een post kan ik zetten via de iPad, reageren moet via de laptop. Maar ik ben al tevreden dat ik terug kan posten, want ik heb de donderdagse gewoonte wel gemist.

Deze week heb ik voor 52 WTC een  kaartje ingekleurd van een grote stempel van een vriendin, waarvan ik de afdruk in twee heb geknipt. Ik doe zeker mijn blogronde en ben benieuwd wat jullie gemaakt hebben. 

Groetjes, Laurette







9 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Laurette,
Fijn dat je terug in blogland actief bent!
Leuke kaart maakte je... Denk dat ik deze stempel ook heb, moet hem eens opzoeken...
Liefs,
Nancy

Annemarie en Merit zei

wat een ontzettend leuke kaart met die leuke sneeuwpoppen, fijn dat je weer kunt bloggen..
Gezellig dat je er vandaag bij bent.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Antjes kaartcreaties zei

Wat een lieve kerstkaart met de sneeuwpoppen Laurette.
Wat heb je het mooi ingekleurd met die zachte tinten.
Welkom terug in blogland...
Groetjes Antje

Marijke zei

Dat moet wel een heel grote stempel zijn als hem in tweeën hebt geknipt! maar dit stukje al leuk. Een mooi kaartje en fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Blogger doet heel vreemd, ook bij mij. De reacties via mijn telefoon gaan ook niet, ik moet perse achter de pc gaan zitten. Heel vervelend allemaal. Groetjes Marijke.

Jantine zei

Ik miste je al, Laurette! Maar fijn dat je er weer bent en dat het wel weer lukt met blogger.
Je kaart is heel erg leuk, met die grappige sneeuwpoppen.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Nelleke zei

Gelukkig kan ik bij jou wel reageren op de iPad, dan kan ik het gewoon in de luie stoel doen. Dat wil niet bij iedereen. Leuke kaart geworden, leuk dat je er mee bent. Groetjes, Nelleke

Margreet zei

Wat een grote stempel moet dat zijn als je maar de helft gebruikt hebt. Hij is wel errug leuk en mooi ingekleurd.
xxx Margreet

Eri zei

Een leuke kaart met dit vrolijke stel! Prachtig ingekleurd! Balen dat blogger je zo in de steek liet. Gelukkig lukt het weer.
Groetjes, Eri

martina's kaartjes zei

wat een gezellige boel is dit ! mooi en leuk kaartje heb je gemaakt
grtjs,martina
ps wat blogger reageren betreft, het ligt aan je browser heb ik al gemerkt. Ik reageer weer via de 'oude internet explorer' en dan lukt het bij iedereen... 't is maar een tip..

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...