donderdag 2 juni 2022

Donderdag - kerstkaart

 Ik ben terug, na een korte pauze en een heerlijke vakantie onder de Griekse zon, zijn onze batterijen weer opgeladen. Jammer dat er nog altijd problemen zijn met blogger. Ik kan niet bij iedereen reageren… hoe het komt weet ik niet. Iedere dag wijzigt er wel iets. Maar we zijn er weer voor de 52 WTC . Deze week heb ik op craftpapier met wit embossingpoeder gewerkt en fijne plakpareltjes om de krans wat feestelijker af te werken. Ik kom zeker langs, jammer dat ik niet bij iedereen kan reageren, maar ik zoek verder naar een oplossing.

Groetjes, laurette




7 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart, fijne dat de batterij weer opgeladen is.

Trijntje zei

Wat een mooie kaart.,wit op Kraft blijft mooi. Wat heerlijk dat je weer lekker opgeladen bent onder de Griekse zon. Blogger is heel vervelend op dit moment… maar we proberen gewoon door te gaan… groeten Trijntje

Eri zei

Oh wat een prachtige kaart in deze mooie combinatie van kraft met wit! Fijn dat jullie zo genoten hebben van de Griekse zon!
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh heerlijk dat jullie naar Griekenland zijn geweest. Lekker even een andere omgeving. Je kerstkaart is mooi geworden Laurette. Die kleine pareltjes zijn ermooi bij. Ik weet het niet meer wat Blogger betreft, ik heb al 4 verschillende browsers op verschillende apparaten geprobeerd en het blijft willekeurig. Ik heb ook al naar de helpdesk gemaild maar geen reactie gehad. Niet leuk.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Nancy zei

Hey Laurette,

Mooie krans, mooie tekst, fijne kaart!
Meer moet dat niet zijn!

Liefs,
Nancy

Margreet zei

Wat fijn dat je batterij in Griekenland weer opgeladen is.
Wat geeft dit een mooi effect op kraft. De pareltjes zijn een mooie finishing touch.
xxx Margreet

Marjolein zei

Oh wat heerlijk! Fijn dat je weer lekker hebt kunnen bijtanken. Mooie kaart met het wit op het kraft. Ja, blogger blijft lastig doen, ik ben er ook nog niet achter wat de oplossing is...

Groetjes Marjolein

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...