woensdag 26 februari 2020

KKT - pistache en lila

Deze maand was het een heel mooie kleurencombinatie, pistache en lila.
Ik heb hiermee 3 kaarten gemaakt met 3 verschillende technieken.
Kaart 1 
Hiervoor heb ik op de achtergrond gewerkt met distress en een stencil en de vlinder verhoogd opgeleefd.



Kaart 2
Hiervoor heb ik een kaart ge-embosed  en ook met distress gewerkt en ook hier nog eens de vlinder verhoogd opgeleefd.



Kaart 3
Bij deze kaart heb ik de achtergrond bewerkt met distress oxide, nat in nat.


Laat gerust weten wat jullie ervan vinden, en alvast bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes, Laurette

Laat

21 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een prachtige kaartjes. Die vlinder is schitterend!
xxx Margreet

Anita van Deur zei

Super mooi ik kan niet kiezen welke ik het mooist vind!!
Groetjes, Anita

Diny zei

Het zijn twee prachtige kaartjes Laurette!
Groetjes Diny

Jantine zei

Wauw! 3 kaarten in de gevraagde kleuren, knap! En ze zijn prachtig. Die vlinders zijn erg mooi, maar die klaproos ook met die hexagon-achtergrond.
Groetjes
Jantine

Petra-loves-paper zei

Wat een mooie technieken laat je hier zien, ik kan niet kiezen hoor, alle drie beauties van KKT kaarten,groetjes Petra

Colien zei

Mooie kaartjes in de KKT-kleurtjes, gave serie is het geworden!
grtz Colien

Unknown zei


Wow wat een prachtige achtergrond technieken met een vlinder erop.Wat heb je dat mooi verwerkt met elkaar.
Groetjes,Gerrie.

Annemarie en Merit zei

schitterende kaartjes heb je gemaakt in de KKT kleuren.
Liefs annmearie en Merit

chantal zei

Mooie kaarten, vooral de laatste vind ik schitterend.
Liefs Chantal

martina's kaartjes zei

Leuk gemaakt al je creaties ! geslaagde kaartjes, mooi
blij dat je er weer bij bent deze maand !
grtjs,martina

Grietje zei

Schitterende kaartjes met mooie achtergrondjes. Leuk zijn ze geworden.
Groetjes Grietje

Marfien zei

Prachtige kaarten Laurette, mooi dat je ons de verschillende technieken laat zien, geeft weer inspiratie, dank je wel

Nancy Soetaert zei

toffe kaartenreeks voor het KKT Laurette, mooie stempels, toffe achtergrondjes!
groetjes
Nancy

GerJanne zei

Hoi Laurette,
wat en mooie kaarten. En 3 maar liefst. Ik vind ze allemaal mooi, maar de derde vind ik echt tof!

Sarah zei

De eerste twee vond ik al tof! Maar nummer 3 is de allerbeste! Ik hou wel van die speelse stijl.
Ik plaatste mijn kaart pas in de late namiddag, dus kom zeker nog eens kijken als je in de voormiddag je kkt ronde deed.x

creatiels zei

Ook een hele mooie reeks en dan verschillende technieken knap resultaat. Het laatste kaartje heeft mijn voorkeur.
Bedankt voor je reactie op mijn blog en groetjes
Tot op de hobby
Els

Femminde zei

Wel 3 toffe kaarten. Super!! En de laatste vind ik de mooiste.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Linda zei

Hoi!
Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt met de beïnkte achtergronden.
Onwijs leuk zeg!
Groetjes, LindaT

Nancy zei

Hey Laurette,

Een dagje later dan voorzien, maar hier ben ik!!
Wat een mooie kaarten in de kleuren van deze maand.

Liefs,
Nancy

Nelleke zei

Ik vind ze geweldig, het was ook prettig werken met deze inkt kleuren. Geniet van je vakantie! Groetjes, Nelleke

Gerrina zei

Gave kaarten! Vind deze kleuren errug mooi bij elkaar. Vooral die laatste stempel ben ik helemaal weg van... Groetjes, Gerrina

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...