donderdag 20 februari 2020

Donderdag kerstkaart

Cadeautjes, cadeautjes...Deze week hebben we met een groepje kaartjes gemaakt.
 We hadden een achtergrond gespoten met water en perfect pearls. Van deze restjes heb ik de cadeautjes uitgestansd. De achtergrond heb ik ook gespat met perfect pearls en de ijssterren heb ik met mowed lawn gestempeld. Het is bijna een zomerse kerstkaart voor de 52 WTC, maar het moeten niet altijd de klassieke kleuren zijn hè.
Laat gerust weten wat jullie van deze zomerse kerstkaart vinden en alvast bedankt voor jullie bezoekje 
Groetjes, Laurette 


17 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie achtergrond voor je feestelijke cadeautjes Laurette. Ik vind het een hele mooie feestelijke kerstkaart geworden. Perfect pearls heb ik ook nog, zal ze weer eens opzoeken ;)
Leuk dat je erbij bent bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda (52 WTC)

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje Laurette...Ik vind het hele mooie kleurtjes en die cadeautjes zijn mooie stansjes zo open...KNAP gedaan!!!
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Diny zei

Wat een leuk kaartje Laurette.....meer hoeft niet!
Groetjes Diny

Anita van Deur zei

Ik vind het een hele mooie feestelijke kerstkaart geworden. Heel mooi gedaan!!
Groetjes, Anita

Annemarie en Merit zei

Geweldig deze leuke feestelijke kaart.
Wordt er vrolijk van.
Gezellig dat je er bij bent deze week.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de feestelijk verpakte cadeautjes
groetjes ellen

Jantine zei

Hele feestelijke kaart, Laurette. Leuk effect met dat spatten. Die cadeautjes zijn leuk. Om je titel moest ik wel een beetje lachen, vast het werk van de spellingcorrector op je apparaat...Een derdegraads kerstkaart, ik dacht op zijn minst aan hergebruik van hergebruik ofzo. :-D
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Enny zei

Echt een heel mooie kaart Laurette, toffe achtergrond, en zo schattig met die cadeautjes ! Groetjes, Enny

Marijke zei

Dat lijkt inderdaad een zomers kaartje met deze lichte kleurtjes! Maar wel mooi gedaan en perfect pearls geeft wel een mooie glans aan je papier! Mooi gedaan en fijn dat je meedoet met 52WTC. groetjes marijke.

Margreet zei

Wat een mooie achtergrond en leuk dat je van de restjes de leuke cadeautjes hebt gestanst.
xxx Margreet

Eri zei

Leuke kaart met al die cadeautjes, en ijssterren op de achtergrond.
Groetjes, Eri

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Een mooi kerstkaartje met de kadootjes op een rijtje. Bedankt dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

Nancy Soetaert zei

heel mooie kerstkaart in deze lent/zomerkleurtjes! Dat vind ik net het fijne van het jaar rond kerstkaartjes maken, ga je veel sneller eens variëren in kleurtjes en materialen he!
Deze is echt helemaal top!
Fijne avond
Nancy 52WTC

Angelique zei

Leuke, lekker frisse kerstkaart. Heel leuk gedaan met de spetters en de cadeautjes.
lieve groetjes Angelique

martina's kaartjes zei

ziet er leuk uit !
fijn dat je er (weer) bij bent deze week,
grtjs,martina DT 52 WTC

marian zei

Wat een gezellige kaart met de cadeautjes.
Groetjes van Marian.

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Super toffe kaart, heb je gemaakt.
ja ik ben zeer tevreden over de gemini. die stanst alles perfect uit. de manuele gebruik ik enkel s'avonds omdat mijn echtgenoot niet graag heeft dat ik de gemini gebruik als hij tv kijkt

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...