donderdag 27 februari 2020

Donderdag kerstkaart - week 9

Deze week heb ik twee kaartjes gemaakt 52WTC (naar een ideetje van Sarah), met materiaal van rond de kerstperiode uit de Action. Dit vel zat in een boek met designpapier. Ik heb de tekeningen uitgeknipt en verhoogd opgeleefd, en neutraal reepje kaartkarton en een warme wens, en had weer een paar kaartjes op voorraad.
 Dus deze week eens geen echt stempelwerk, maar eens iets anders.
Ik ben er twee weken niet, we gaan met vakantie en nadien horen jullie.mij terug met opgeladen batterijen. Ik zal.ginder jullie blog wel volgen. 
Laat gerust j́ullie berichtjes achter, ik lees ze met veel plezier.
Deze  namiddag of avond bij blogronde en kom zeker bij jullie langs.
Groetjes, laurette



14 opmerkingen:

Diny zei

Twee leuke kaartjes met een mooie tekst Laurette!
Groetjes Diny

Annemarie en Merit zei

Hele leuke kaartjes Laurette.
en heel veel plezier, lekker gaan genieten op vakantie.
Gezellig dat je er bij bent vandaag.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Creaellenknutselsite zei

wat een leuke kaartjes de plaatjes zijn erg leuk
wat kun je toch een leuke dingen kopen he bij de action
fijne vakantie
groetjes ellen

Jantine zei

Ze zijn superleuk, Laurette. Mooie kaartjes.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Enny zei

Heel mooie kaartjes Laurette, en het moeten niet altijd stempels zijn hé ! Geniet van jullie vakantie !! Groetjes, Enny

marian zei

Een heel erg leuk idee om zo kaartjes te maken. Heel mooi geworden hoor.
Prettige vakantie gewenst.
Groetjes van Marian.

Anita van Deur zei

Dat heb je mooi gedaan Laurette.
Fijne vakantie rust maar goed uit.
Groetjes, Anita

Rosina zei

2 super leuke kerstkaartjes Laurette...leuk gedaan met verhoogd opgeplakte plaatjes
Ik wens je een fijne vakantie toe...geniet er maar lekker van!!

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Margreet zei

Leuk gedaan met die verhoogde plaatjes. De warme wensen zijn erg mooi.
Fijne vakantie!
xxx Margreet

Eri zei

Twee leuke kaarten met die verhoogde plaatjes, en mooie tekst! Geniet van jullie vakantie!
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee mooie kerstkaarten Laurette, netjes uitgeknipt en een mooie sierlijke tekst erbij.
Heerlijk om even op vakantie te gaan. Veel plezier :)
Gezellig dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas.
Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

Angelique zei

Altijd leuk om geïnspireerd te worden door een andere blogster, mooi gedaan. Drie prachtige KKT kaartjes. Een hele fijne vakantie en geniet ervan.
lieve groetjes Angelique

Nancy Soetaert zei

toffe kaarten met die mooie plaatjes, en weer je prachtige tekststempel, vind die zo wondermooi!
Groetjes
Nancy 52WTC

martina's kaartjes zei

mooi, sfeervol kaartje heb je gemaakt
fijn dat je er weer bij bent deze week,
grtjs, martina DT 52 WTC

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...