zondag 17 januari 2021

Penny Black

 Daar mijn man op mijn hobbykamer aan het werken is, heb ik een beetje materiaal uitgehouden om toch een beetje te kunnen knutselen. En zo ben ik gisteren aan de slag gegaan met mijn stempels van Penny en Tombow stiften. Een heel leuk werkje bij dit slechte weer. Bij ons is na een dag de sneeuw al weg en gaan we deze namiddag toch eens fietsen om een frisse neus te halen, maar deze wou ik toch even laten zien. Afwerken zal voor later zijn als ik terug aan al mijn materiaal kan... maar dan zal mijn hobbykamer er spic en span uitzien.  Groetjes en voor iedereen nog een fijne zondag.

Laurette



3 opmerkingen:

karin zei

Leuk dat je hobbykamer een opknapbeurt krijgt. Je kleurwerk ziet er alvast mooi uit. Ben benieuwd naar de kaartjes die je ermee zal maken.
Groetjes,
Karin

Anita van Deur zei

Mooi wat je stempelde dat gaan mooie kaarten worden, wacht in spanning af naar het eind resultaat, heeft je man grootse plannen met je hobbykamer.

Eri zei

Jij hebt het goed voor elkaar, je man aan het werk in je hobbykamer , en jij lekker knutselen;-) Je hebt de afdrukjes alvast heel mooi ingekleurd!
Groetjes, Eri

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...