donderdag 28 januari 2021

52 WTC - week 4

 Kraft en wit embossingpoeder staat op het menu voor 52 WTC deze week. Bij het opruimen van mijn hobbykamer heb ik nog een pakje kaarten gevonden van kraftkarton en deze wil ook beetje bij beetje wegwerken, daar is deze krans net voor geschikt. En met een paar fijne plakpareltjes en een tekst erbij heb ik weer kaartje voor de voorraad.

Bedankt voor de vele leuke berichtjes van gisteren, toen ik mijn blogronde deed heb ik veel mooie ideetjes gezien en nadien denk je denkt, zo had ik het ook kunnen doen... maar die kunnen we dan op een ander moment uitwerken en zo steken we elke week wel weer van mekaar op. 

Groetjes en tot hoors ! 

Laurette


18 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje mooie dat kraft met wit
groetjes ellen

Eri zei

Wat een chique kaart in dat kraft met die mooie glinsterende witte krans!
Groetjes, Eri

Trijntje zei

Heel mooi, craft en wit. De krans is erg leuk. De pareltjes maken het leuk af. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel mooi, heel fijntjes deze mooie kerstkaart Laurette. Dat wit steekt mooi af bij het kraft en die kleine plakpareltjes geven net wat extra's aan het geheel.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Diny zei

Wat een super gave kaart Laurette.....ik hou ervan!
Groetjes Diny

Anita van Deur zei

Wow wat mooi heel fijntjes die stempel topkerstkaartje, fijne dag.

Gerrina zei

Mooi en elegant! Blijft een mooie stempel... Groetjes, Gerrina

Annemarie en Merit zei

Wat een mooie kerstkaart, prachtig die krans! Bedankt voor je deelname bij 52 weeks to christmas!

Liefs, Merit en Annemarie
DT52WTC

Monique zei

Heel mooi gedaan!
En ook je 2 kaarten van gisteren vind ik prachtig.
Lieve groetjes, Monique

!neke zei

Super gaaf !!!!
groeten Ineke
DT 52 WTC

Jantine zei

Heel mooie kerstkrans op je kaart, Laurette!
En wat je schrijft over je ronde op KKT-woensdag, dat herken ik wel. Dat je soms kaarten ziet en denkt "waarom ben ik hier niet op gekomen?" Altijd leuk voor inspiratie vind ik!
Fijn dat je meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

annie zei

Heel mooi! Ik heb die krans ook. Ik vind het nog altijd een mooie stempel.
Groetjes, Annie

Rosina zei

Heel mooi deze kerstkaart laurette...zo mooi die witte krans op dat kraftpapier...mooi effect die heat embossing
groetjes Rosina
DT52 WTC

Angelique zei

Heel erg mooie kaart, wat een prachtig effect de mooie witte krans op het kraft. Twee hele mooie kaarten voor het KKT maakte je, zeker de tweede vind ik erg mooi.
lieve groetjes Angelique

Kaartenkraam zei

Prachtig kaartje en heel mooi subtiel afgewerkt met die roze pareltjes.

groetjes van Ank

Nynke zei

Prachtig! Heel sjiek in deze kleurstelling en met de kleine parels er op.
Groetnis, Nynke

martina's kaartjes zei

helemaal mooi kaartje geworden zo !
grtjs, martina DT 52 WTC

Katrin zei

Prachtig! Zo jammer dat ik die stempel destijds niet gekocht heb, met hem nu terug te zien, ga ik er toch nog maar eens naar op zoek ... je weet maar nooit ;)
Liefs, Katrin

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...