vrijdag 15 januari 2021

Gesso en Dylusions

 Ik was vorige week met gesso aan het werken en had nogal wat over. Ik dacht, ik  kan die evengoed kon opgebruiken. Ik heb een sjabloon op de kaart gelegd van Magenta en de gesso erover gesmeerd. Goed gedroogd en ben dan begonnen met zijdeverf, maar dit lukte niet zo goed en dan heb ik er met dylusionsspray op gespoten. Terug heel goed gedroogd en dan even met Versamark over gewreven en nadien goud embossingpoeder op gedaan en terug met heatgun gedroogd. En dit is het resultaat. Ik wil er geen tekst opkleven omdat ik het geheel zo wil laten. 

Laten jullie gerust weten wat jullie ervan vinden, en fijn weekend voor iedereen.

Groetjes,  Laurette 



8 opmerkingen:

annie zei

Een mooi resultaat! Als men zo blijft zoeken als iets niet zo goed lukt kom je soms toch nog tot mooie en unieke resultaten!
Groetjes, Annie

Kaartenkraam zei

Een prachtige kaart is het resultaat van je uitproberen. Dat goud en die blauwgroene tinten passen zo mooi bij elkaar.

groetjes van Ank

Rosina zei

een prachtig kaartje heb je gemaakt Laurette...heel mooi die gouden glans over die embossing...;
groetjes Rosina

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart. Wat een geweldig effect. Groeten Trijntje

Eri zei

Het resultaat van jou uitproberen is prachtig! Het goud geeft er een chique uitstraling aan.
Groetjes, Eri

Anita van Deur zei

Wow wat is dit mooi Laurette de kleur is top.

Angelique zei

Wauw, wat een prachtig resultaat geeft al die stappen, mooi de gouden glans. Mooie kerstkaart met de kaarsen, wat heb je die mooi ingekleurd.
lieve groetjes Angelique

Nancy Soetaert zei

prachtig gemaakt, het glimmertje zorgt nét voor wat extra! mooi stencil met die bloemen.
groetjes
Nancy

Donderdag - kerstkaart - week 13

 Deze week is het geen gestempelde kaart, ik ben aan de slag gegaan met naald en draad voor de  52 WTC , veel uitleg heeft dit kaartje niet ...