woensdag 27 januari 2021

KKT - Magenta en Donkergroen

 Magenta en donkergroen waren de kleuren deze maand voor het kleurenkaartenteam. 

De eerste kaart heb ik gemaakt met oude stempels van Hero Arts (ik denk dat het zelfs een van mijn eerste stempels zijn, maar ik vind ze nog altijd mooi). Deze stempels heb ik ingekleurd met tombow stiften.

En ook bij de tweede kaart heb ik oude stempels gebruikt en met tombow stiften gewerkt omdat ik vond dat ik niet de juiste kleuren inkt  had. 

Bedankt voor jullie berichtjes, ik lees ze altijd met veel plezier en ben benieuwd wat jullie gemaakt hebben.

Groetjes. Laurette






27 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wow wat zijn het mooie kaartjes, de onderste trek mij aan om de mooie tere bloempjes prachtig gestempeld, fijne dag.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartjes net een beetje nostalgisch mooie stempeltjes zijn dat
groetjes ellen

Marijke zei

Wat een mooie kaartjes! Heel mooi gedaan met inkt en stempels! Je kaartjes van de street art vind ik ook prachtig! Groetjes Marijke.

Nicole Parmentier zei

Wat een mooie kaarten Laurette! De tweede kaart is mijn favoriet, ik vind het prille lichte van de bloemen zo mooi.. doet me verlangen naar de lente!

Gerrina zei

Allemaal zijn z mooi! Gaaf om te zien dat je 2 zo verschillende sferen met toch ietwat dezelfde kleuren kunt verkrijgen! Groetjes, Gerrina

Nancy zei

Hey Laurette,

Wat een mooie kaarten maakte je.
Ik ben vooral fan van de tweede. Die is zo mooi opgebouwd!

Liefs,
Nancy

Diny zei

Wat heb je prachtige kaartjes gemaakt Laurette....ik vind de onderste echt schitterend!
Ook je twee vorige kaartjes zijn prachtig....die had ik even gemist.
Groetjes en tot gauw weer,
Diny

Ilse zei

Super mooi je kaartjes Laurette. Mijn voorkeur gaat ook naar de onderste die is echt prachtig.
Groetjes,
Ilse

Petra-loves-paper zei

Schitterende stempels waar ontzettend leuke kaartjes mee zijn gemaakt, groetjes Petra

Margreet zei

Maakt niet uit dat de stempels oud zijn, want je hebt er prachtige kaarten mee gemaakt!
xxx Margreet

Wilma zei

Het eerste kaartje vind ik MOOI en het tweede zelfs PRACHTIG.
Liefs Wilma ☺☺☺

martina's kaartjes zei

Het werden twee mooie, geslaagde kaartjes zo
niet makkelijk deze kleurencombo, maar jij bent er toch goed in geslaagd om ze mooi te verwerken
fijn dat je er weer bij bent deze maand,
grtjs,martina

chantal zei

Mooie kaarten heb je gemaakt met deze moeilijk kleurencombinatie
Liefs Chantal

Trijntje zei

Leuke kaarten vooral de onderste. Groeten Trijntje

Nancy Soetaert zei

twee heel mooie kaarten voor het KKT met een lichte voorkeur voor de fijne bloemetjes op je tweede kaart.
Groetjes
Nancy

Jantine zei

Wat een prachtige kaarten, Laurette. En die stempels zijn nog altijd prachtig. Leuk, als je iets na zoveel jaren nog graag gebruikt.
Groetjes
Jantine

GerJanne zei

Hoi Laurette,

Wat heb je een mooie kaarten gemaakt. En net als Nicole vind ik de tweede echt schitterend. Supergaaf...

Henriët zei

Hele mooie kaarten! Mijn voorkeur gaat uit naar de tweede. Dat is echt een plaatje!
Groetjes van Henriët

!neke zei

Super mooie kaarten ! Top !
Groeten Ineke

Marfien zei

Oh, wat is dit mooi, prachtige stempels heb je gebruikt, het zijn prachtige kaartjes geworden

Rosina zei

2 schitterende kaartjes in deze KKT kleurtjes Laurette...Ik ben ook fan van het 2e kaartje...
groetjes Rosina

Femminde zei

Wat een mooie kaartjes!! Leuke stempels ook. En super dat je ze al zo lang hebt en nog steeds met plezier gebruikt.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooie kaartjes in de KKT kleuren! Ik vind vooraan de 2e heel erg mooi. Leuk!

Nelleke zei

Wow wat gaaf zeg! Nou die oudjes doen het nog best hoor. Prachtige kaarten zijn het geworden. groetjes, Nelleke

Sarah zei

Heel tof! De tweede heeft mijn voorkeur. Een klein schilderijtje met een prachtige tekst. 1 is natuurlijk ook leuk en zeker met het tapeje erbij.
Tof dat je nog steeds geniet van je eerste stempels. X

Linda zei

Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt!
Hartelijke groet, Linda T

Grietje Jansen zei

Leuke kaarten, vooral de tweede, net een schilderijtje met die fijne bloemetjes.

Grietje

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...