woensdag 26 juni 2019

KKT - Kobaltblauw en koper

Bij het begin vond ik dit een moeilijke kleurencombinatie. Maar toen ik er aan begon, vond ik het best een mooie kleurenkeuze. Voor de eerste kaart dacht ik een snelle kaart te maken, maar niets was minder waar. Het was een precies werkje om vast te kleven, zonder vlekken te maken.
Maar het is me toch gelukt. En voor de tweede kaart heb ik met hartjes gewerkt. Een koperen bruiloft is dan 12,5 jaar. Maar ik vond de combinatie leuk en het moet niet altijd goud zijn hé.
Bedankt voor jullie bezoekje en laat gerust een berichtje achter, ik lees ze altijd met veel plezier.
Groetjes, Laurette




18 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

twee mooie kaarten, de eerste is perfect voor een uitdaging met 2 kleuren. De tweede vind ik supermooi!
Fijne dag
Nancy

Jantine zei

Het zijn 2 prachtige kaarten, Laurette! En wat kan het soms tegenvallen, als je denkt even snel iets te kunnen doen :-)
Heel geslaagde KKT challenge!
Groetjes
Jantine

Marfien zei

Mooie kaarten heb je gemaakt, dat probleem met opkleven herken ik wel ;-)
de kaart voor een koperen bruiloft is helemaal top!

Gerrina zei

Zo herkenbaar...plakken en vlekken overkomt mij ook vaak...
Maar beide kaarten zijn mooi! Leuke kleurencombi. Groetjes, Gerrina

Femminde zei

Wat een mooie kaarten Laurette!! En helemaal tof voor een koperen bruiloft.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Nicole Parmentier zei

Soms ontstaan de mooiste dingen juist als je even uit je comfort zone stapt. De KKT kleurtjes zijn daarvoor altijd een leuke uitdaging. Ik vind beide kaarten die je gemaakt hebt echt prachtig!! En een koperen bruiloft.. hoe toepasselijk!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Toch zijn ze heel goed gelukt! En zelfs twee kaarten! Met de hartjes is ook echt heel leuk gedaan in de KKT kleuren :)

Rosina zei

2 prachtige kaartjes in deze KKT kleurtjes Laurette...de eerste ia mooi ....en de 2e is prachtig ....zo leuk met die hartjes....TOPPIE!!!

lieve groetjes
Rosina

Wies zei

Twee mooie kaarten in de kleurencombinatie van KKT. de tweede kaart is heel toepasselijk voor een koperen bruiloft. Erg leuk met die hartjes.

Diny zei

Wow....wat heb je twee gave kaartjes gemaakt Laurette!
Groetjes Diny

Ans S. zei

Twee prachtige kaarten, vooral de onderste vind ik bijzonder mooi.

Groetjes Ans

martina's kaartjes zei

helemaal mooi gemaakt ! de hartjes zijn helemaal geslaagd
de snijmal van je eerste kaartje ligt nog geduldig te wachten
fijn dat je er weer bij bent,
grtjs,martina
x

Petra-loves-paper zei

Wat een mooie kaarten, zeker die met de hartjes vind ik erg geslaagd, groetjes Petra

GerJanne zei

Hoi Laurette,
wat een gave kaartjes zijn dit! Ik vind de eerste heel mooi, maar ik ben helemaal weg van de tweede! Wat is die mooi!

Nancy zei

Hey Laurette,

Wat zijn dit 2 super mooie kaarten! Die hartjes zijn zo goed gevonden... Ben helemaal fan...
En de achtergrond van de 2de kaart... Ben hem al tegen gekomen... Moet hem toch een keer bestellen denk ik...

Liefs,
Nancy

Creatiels zei

het is me gisteren niet gelukt om een blogronde te doen.
twee hele mooie en feestelijke kaartjes zijn het geworden, knap gedaan. de hartjeskaart vind ik het mooiste
fijne dag nog
Els

Sarah zei

De hartjes kaart is zo tof!
Maar nummer 1 vind ik ook heel mooi!
Ik ben heel laat deze keer met reageren, sorry, gewoon te druk gehad. X

farmerblog zei

Een wat later reactie op het KKT kaartje maar hier ben ik dan toch nog. Leuke kaarten, vooral de onderste vind ik zo gaaf! Hoe toepasselijk voor een koperen bruiloft. Groetjes, Nelleke

Donderdag - kerstkaart - week 13

 Deze week is het geen gestempelde kaart, ik ben aan de slag gegaan met naald en draad voor de  52 WTC , veel uitleg heeft dit kaartje niet ...