donderdag 7 januari 2021

52 WTC - week 1

Voor wie ik nog geen een gelukkig, creatief en vooraf en gezond  2021.En met volle moed gaan we er weer tegenaan voor de 52 WTC. Ik heb me voorgenomen om toch weer iedere week en kaartje proberen te plaatsen... zo heb ik op het einde van het jaar en leuke en zeer verschillende serie kaartjes. 

Deze week heb ik een afdrukje ingekleurd met aquarelpotloden met een stukje designpapier als achtergrond.

Ik hoop dit jaar weer jullie boodschapjes te mogen lezen. Ze doen telkens veel plezier.

Groetjes,  Laurette




14 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een vrolijke kerstelf op je leuke nieuwjaarskaart Laurette. Mooi ingekleurd en leuk dessin-papier gebruikt. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een leuk kaartje met het vrolijke elfje leuk dp papier en mooi ingekleurd
groetjes ellen

Eri zei

Wat heb je de kerstelf mooi ingekleurd. Het is een leuke kaart met die takjes op de achtergrond.
Groetjes, Eri

Diny zei

Wat een leuke gezellige kaart heb je gemakt Laurette
Groetjes Diny

Ilse zei

Wat een leuke kaart, zo schattig!
Groetjes,
Ilse

Jantine zei

Grappig kaartje met die leuke elf, Laurette!
Fijn om je weer te zien bij 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Kaartenkraam zei

Hij is leuk, heeft een beetje een nostalgische uitstraling.

groetjes van Ank

marijke zei

Ik vind dit een grappig kaartje en je kerstman hieronder ook al zo’n mooie! Fijn dat je weer meegaat doen met de kerstkaartjes van 52WTC. Zo zien we het graag natuurlijk! Groetjes Marijke.

Annemarie en Merit zei

Wat een leuk kerstkaartje laat je vandaag zien! Gezellig dat je meedoet bij 52 weeks to christmas!

Lieve groetjes Merit en Annemarie
DT52WTC

Anita van Deur zei

Wat een schatje van een kerst elf.

Enny zei

Wat een mooie kaart Laurette, prachtig gekleurd ! Ja, ik ga ook weer proberen, meer mee te doen, dat is toch makkelijk op het eind van het jaar ! Groetjes, Enny

Petra-loves-paper zei

Hij is leuk geworden,een mooi begin van het nieuwe kerstkaartenjaar, groetjes Petra

annie zei

Wat een schattige elf, mooie kaart is het geworden!
Groetjes, Annie

Katrin zei

Wat een zalig zotte kerstelf. Echt een vrolijk kaartje.
Ook voor jou een heel fijn en gelukkig 2021!

Liefs, Katrin
Http://derodedraadvantantekaat.weebly.com

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...