Gelukkig had ik voor deze week een kaartje op reserve liggen voor de 52 WTC. Dit kaartje heb ik ingekleurd bij het mooie weer. Deze week zou het niet gelukt zijn, want mijn man en ik hebben allebei een zware bronchitis. Maar met de medicatie komt het goed. Deze avond doe ik zeker mijn blogronde om naar jullie werkjes te kijken. Groetjes en tot hoors. Laurette
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Donderdag - kerstkaart
Deze week heb ik voor de 52 WTC de oude Jofy-stempels nog eens uit de doos gehaald en ingekleurd met distress watercolors. Veel uitleg he...
-
Deze week heb ik een kerstkaartje gemaakt voor de 52 WTC met een ezeltje. Een stempel die ik van een stempelvriendin mocht gebruiken. Dez...
-
Deze week voor de 52 WTC een kerstkaartje waarvan ik de achtergrond gemaakt heb met Versamark en pastelkrijtjes (zoals vorige week), en d...
-
Deze week voor 52 WTC een sterrenkaartje. Van de kleine stukjes gekleurd papier heb ik al een deel sterretjes gemaakt, waar ik er hier dez...

14 opmerkingen:
Een heel leuk kaartje .
Ook allebei heel veel beterschap gewenst.
Groetjes van Marian.
Wat een leuke kaart, oei dat klinkt niet goed besterschap voor jullie.
Een leuke kerstkaart met dat mooi ingekleurde afdrukje Laurette. Heel veel beterschap voor jullie allebei.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC
Allereerst beterschap !!!!
Leuke kaart !
groeten Ineke
DT52WTC
Mooi kaartje Laurette!
Heel veel beterschap voor jullie allebei!
Groetjes Diny
Wat een schattig afdrukje heb je gekleurd. De kaart is erg mooi geworden. Maar veel beterschap voor jou dn je man.Groeten Trijntje
Superlief afdrukje en mooi gekleurd. Leuke kaart is het geworden. Heel veel beterschap voor jullie allebei!
een allerschattigst kaartje, veel beterschap.
Gezellig dat je er bij bent vandaag.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.
Wat een enig kaartje met dit mooi gekleurde muisje, Laurette! Veel sterkte met de bronchitis voor jou en je man.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC
wat een schattig kaartje,
beterschap gewenst voor jullie beiden.
groetjes Alma
Leuke muizenkaart, beterschap grt caroline
Wat een leukerd deze House Mouse.... Heel veel beterschap voor jullie!!!
Groetjes, Sigrid
Helemaal balen als je allebei ziek bent... Jij alleen is al zo vervelend!
Leuk deze House Mouse kaart! Fijn weekend!
oh, wat een lief plaatje heb je verwerkt, mooi kaartje is het zo geworden
grtjs, martina DT 52 WTC
Een reactie posten