donderdag 7 mei 2026

Donderdag - kerstkaart — week 19

Gelukkig had ik voor deze week een kaartje op reserve liggen voor de 52 WTC. Dit kaartje heb ik ingekleurd bij het mooie weer. Deze week zou het niet gelukt zijn, want mijn man en ik hebben allebei een zware bronchitis. Maar met de medicatie komt het goed. Deze avond doe ik zeker mijn blogronde om naar jullie werkjes te kijken. Groetjes en tot hoors.  Laurette 




14 opmerkingen:

marian zei

Een heel leuk kaartje .
Ook allebei heel veel beterschap gewenst.
Groetjes van Marian.

Anita van Deur zei

Wat een leuke kaart, oei dat klinkt niet goed besterschap voor jullie.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke kerstkaart met dat mooi ingekleurde afdrukje Laurette. Heel veel beterschap voor jullie allebei.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

!neke zei

Allereerst beterschap !!!!
Leuke kaart !
groeten Ineke
DT52WTC

Diny zei

Mooi kaartje Laurette!
Heel veel beterschap voor jullie allebei!
Groetjes Diny

Trijntje zei

Wat een schattig afdrukje heb je gekleurd. De kaart is erg mooi geworden. Maar veel beterschap voor jou dn je man.Groeten Trijntje

Margreet zei

Superlief afdrukje en mooi gekleurd. Leuke kaart is het geworden. Heel veel beterschap voor jullie allebei!

Annemarie en Merit zei

een allerschattigst kaartje, veel beterschap.
Gezellig dat je er bij bent vandaag.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Jantine zei

Wat een enig kaartje met dit mooi gekleurde muisje, Laurette! Veel sterkte met de bronchitis voor jou en je man.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een schattig kaartje,
beterschap gewenst voor jullie beiden.
groetjes Alma

Caroline zei

Leuke muizenkaart, beterschap grt caroline

Sigrid1972 zei

Wat een leukerd deze House Mouse.... Heel veel beterschap voor jullie!!!
Groetjes, Sigrid

Gerrina zei

Helemaal balen als je allebei ziek bent... Jij alleen is al zo vervelend!
Leuk deze House Mouse kaart! Fijn weekend!

martina's kaartjes zei

oh, wat een lief plaatje heb je verwerkt, mooi kaartje is het zo geworden
grtjs, martina DT 52 WTC

Donderdag - kerstkaart

 Deze week heb ik voor de 52 WTC  de  oude Jofy-stempels nog eens uit de doos gehaald en ingekleurd met distress watercolors. Veel uitleg he...