donderdag 9 februari 2023

Donderdag - kerstkaart week 6

De twee leukerds op de schaatsen hebben er blijkbaar zin in deze week voor de 52 WTC.
De washi tape heb ik als achtergrond gebruikt en de kleuren wat op elkaar afgestemd.



Hieronder nog een paar mannenkaarten gemaakt. Ik vind dit altijd een moeilijke opdracht.
Dus ik heb nu toch al in iets reserve. Achtergronden zijn met gesso, stukjes papier uit de witte telefoongids en bewerkt met oxide. 
Na de poets doe ik zeker mijn ronde. Tot later en groetjes,
Laurette






11 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel mooi zijn al je kaartjes!

Annemarie en Merit zei

Wat een prachtige kaartjes allemaal.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC,

Trijntje zei

Wat een mooie kaarten. De kaart met de kever is superleuk met de mooie achtergrond.. je kerstkaart ook erg mooi.Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke schaatsertjes Laurette en zo mooi ingekleurd. Leuk gecombineerd met de washi-tape. Ik vind je mannenkaarten heel gaaf met die mooi bewerkte achtergronden , mooie stempels gebruikt ook.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een leuke kerstkaart. de mannenkaarten vind ik erg mooi gedaan!
gr Alma

PIKO hobbyblog zei

Ahhh dat is een lief kaartje zo met die leuke schaatsertjes.
Je mannenkaarten zijn ook er mooi zo.
Liefs Pia

marian zei

Wat een leuke kerstkaart met die grappige pinguïns en je mannenkaartjes zijn ook erg mooi geworden.
Groetjes van Marian.

Marijke zei

Dat is zeker een leuke kaart met deze twee gezellige pinquins. en wat een mooie mannenkaarten heb je gemaakt! Zijn super goed gelukt hoor! Prachtig! Gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

Jantine zei

Mooie kerstkaart met de washitape, Laurette.
Leuke mannenkaarten ook.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Nancy zei

Hey Laurette,
Wat een leuke winterkaart maakte je!
Liefs,
Nancy

!neke zei

Leuk je kaart !!!
Je "mannenkaarten" mogen er ook zijn !
Groeten Ineke
DT52WTC

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...