donderdag 16 februari 2023

Donderdag - kerstkaart 7

Voor deze week heb ik nog een paar restjes van de washitape verwerkt. En er lag in het doosje ook nog een afdrukje van de sneeuwmannen. Dus dit kwam net van pas voor onze wekelijkse 52 WTC



Hier heb ik nog 2 kaartjes voor onze maandelijkse uitdaging van onze stempelgroep : Creatief met stempels. Deze keer kregen we als opdracht : Lente.
Ik heb gewerkt met stempels van Penny Black en gekleurd met Tombow stiften.



Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reacties die ik telkens krijg. Groetjes en tot blogs.
Laurette



13 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Hele leuke kaart, wat een mooie kleuren heb je gebruikt.
Gezellig dat je er vandaag weer bent met een kerstkaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit. DT52WTC

Anita van Deur zei

Wat een mooie kaart in deze kleuren Laurette!

Marijke zei

Een mooi kaartje en mooie kleurtjes. Ik hou hier wel van! Gezellig dat je weer mee doet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Diny zei

Wat een prachtig kaartje in deze mooie kleuren Laurette!
Groetjes Diny

karin zei

Mooi kaartje met de washitape erop. Leuk met het straatje erbij.
Groetjes,
Karin

Trijntje zei

Mooie kerstkaarten. De andere kaarten zijn ook erg mooi. Groeten Trijntje

Jantine zei

Prachtige kaarten, Laurette! Leuk zo je restjes washi op te maken. Je stempelkaarten zijn ook erg mooi.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hele mooie kerstkaarten Laurette, mooie kleuren washi-tape heb je gebruikt en dat geeft een leuk effect vind ik. Ook je gestempelde kaarten zijn mooi geworden. Je kleurt dan toch de stempel zelf met de stiften en dan afdrukken hé? Geeft een aquarel uitstraling.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Nancy Soetaert zei

toffe washikaartjes en heel mooie gestempelde bloemenkaarten!
Groetjes
Nancy 52WTC

Kaartenkraam zei

Twee heel verschillende setjes kaarten maar ik vind beiden erg mooi geworden.

groetjes van Ank

!neke zei

Twee mooie kerstkaarten , maar je voorjaarskaarten mogen er ook zijn !
Groeten Ineke
DT52WTC

annie zei

Leuke kerstkaarten maar de bloemenkaarten zijn helemaal top!
Groetjes, Annie

Marjan zei

Vier verschillende kaarten, allen heel mooi! De Penny Black stempels zijn altijd zo mooi! En erg geschikt om verschillende technieken op toe te passen.

Donderdag - kerstkaart - week 13

 Deze week is het geen gestempelde kaart, ik ben aan de slag gegaan met naald en draad voor de  52 WTC , veel uitleg heeft dit kaartje niet ...