woensdag 28 september 2022

KKT - Grijs en “stevig” oranje

 Een hele mooie kleurencombinatie die Anita koos voor deze maand voor het KKT. Toen ik even bij Martina naar de deelnemers ging kijken, merkte ik daarnet dat ik me vergeten op te geven ben. Maar mijn kaartjes zijn klaar en daarom laat ik ze toch zien. 

Voor de twee kaartjes heb ik oxide gebruikt, spiced marmelade en iced spruce, bij de eerste kaart heb ik de positieve en negatieve stempel over elkaar gestempeld. 

Bij de tweede kaart heb ik de bloem met oxide ingekleurd. 

Ik ben benieuwd wat jullie allemaal gemaakt hebben en kom zeker langs.

Groetjes en tot morgen voor de kerstkaart.

Laurette





9 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig zijn de de kaartjes, mooie stempel in combi met de tekst!

Diny zei

Heel mooi zijn deze kaartjes Laurette!....wat een goed idee!
Groetjes Diny

annie zei

Heel mooi! En een heel mooie stempel en kleurencombi.
Groetjes, Annie

alma.heijenk@gmail.com zei

mooie kaartjes heb je gemaakt.
groetjes Alma

!neke zei

Beide super mooi zo !
Groeten Ineke

Nelleke zei

Ook al heb jij je niet opgegeven, je staat wel in de leeslijst/ 2 mooie kaartjes laat je zien, heel verschillend gemaakt met elke een mooie uitstraling. Groetjes, Nelleke

Marfien zei

Twee hele toffe kaartjes Laurette, leuk stempel, mooie teksten

Nancy Soetaert zei

mooie bloemenstempel, tof effect om de kleuren om te wisselen.
Groetjes
Nancy

GerJanne zei

Hoi Laurette,
ik zag je inderdaad al niet staan in het rijtje, maar omdat je bij mij reageerde ben ik toch maar even gaan kijken. En je kaartjes zijn beide mooi! Ik vind het altijd handig om inkt te gebruiken voor het KKT. EN het resultaat is vaak heel gaaf! Zo ook deze kaartjes!

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...