donderdag 15 september 2022

Donderdag kerstkaart

 Terug van een weekje zalige vakantie onder de Turkse zon. De batterijen zijn weer opgeladen, nu eerst de was en de plas en dan zullen de kerstkaarten er aan komen. Gelukkig hebben we de 52 WTC en hebben we al een beetje voorraad. Er komen dan nog wel altijd werkjes (werken..) tussen, zoals de kerstkaartjes voor onze vrouwenvereniging Ferm waar je een aardige tijd mee bezig bent. Deze had ik al kaar voor we op vakantie vertrokken. Van deze serie heb ik er een 4-tal gemaakt, dan gebruik ik verschillend designpapier en zo heb je snel een andere kaart.

Deze avond kom ik zeker langs bij jullie, 

Groetjes, Laurette




11 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad Laurette. Je laat twee mooie kerstkaarten zien met die acrobatische elf op schaatsen.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Diny zei

Twee hele leuke kaartjes Laurette!
Geniet nog lekker na van je vakantie!
Groetjes Diny

Annemarie en Merit zei

fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad.
en wat een leuke vrolijke kerstkaart met die schaatsende elfjes.
Gezellig dat je vandaag meedoet met een kerstkaart bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

PIKO hobbyblog zei

Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad.
Dat zijn 2 hele vrolijke kaarten geworden.
Groetjes,
Pia

Antjes kaartcreaties zei

Heerlijk dat je weer helemaal bijgetankt ben na de vakantie Laurette.
Wat een leuke kerstkaarten heb je gemaakt met de schaatsende elfjes en helemaal leuk om er een serie kaarten mee te maken.
Groetjes Antje

Trijntje zei

Fijn dat je weer helemaal op geladen n bent.. je hebt leuke kerstkaarten gemaakt. Groeten Trijntje

Jantine zei

Leuke kaarten, Laurette. En lekker dat jullie een weekje naar de zon waren.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Nelleke zei

Leuke snelle kaartjes. Heerlijk nog nagenieten van de vakantie. Groetjes Nelleke

annie zei

Mooie serie!
Groetjes, Annie

Colien zei

Mooie kerstkaartjes, leuk zo'n serie!
grtz. Colien [52WTC]

!neke zei

Super leuk !!!!
Gave stans !
Groeten Ineke
DT52WTC

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...