woensdag 26 januari 2022

KKT - Jeans blauw en roestbruin

 Ik vond het deze maand een hele mooie kleurencombinatie, jeansblauw en roestbruin. Ik ben aan de slag gegaan met oxide met faded jeans en rusty hinge.  Dan de stempel erop en nog wat accenten gelegd met de aquarelpotloden en dan ben ik over de vleugels van de vlinders nog eens over gegaan met Wings of stella, maar dit is niet zo goed te zien op de foto. En als laatste heb ik nog een stencil genomen en nog een beetje hier en daar de achtergrond een beetje opgevuld met distress. Ik  ben benieuwd wat jullie allemaal gemaakt hebben en kom zeker langs.

Groetjes, Laurette



25 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schitterende creatie Laurette wat een mooi geheel, fijne dag.

annie zei

Mooi resultaat! En bedankt voor de leuke commentaar bij mijn kaartjes.
Groetjes, Annie

Femminde zei

Wat een super mooie kaart Laurette!! Zo tof met die vlinders. En ja dat kleurtje Rusty Hinch dat mist nog in mijn collectie. Binnenkort toch maar eens bestellen.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Colien zei

Wauw, heel gaaf kaartje, toffe mixed media!
Perfect in de 1e kleurencombi van 2022.
grtz Colien

Claudia's kaartjes zei

kei tof je kaartje
grtjs Claudia

https://knutselmeisjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

Petra-loves-paper zei

wauw wat een mooie achtergrond maakte jij, kan me zomaar voorstellen hoeveel plezier jij had tijdens het maken, prachtig eindresultaat! groetjes Petra

marijke zei

Een mooi kaartje en heel mooi gemaakt met deze achtergrond en de mooie stempel erbij!. Groetjes Marijke

Diny zei

Wow....wat een schitterende kaart heb je gemaakt Laurette!
Mooie stempels ook.
Groetjes Diny

Jantine zei

Prachtige kaart Laurette! Zo leuk als je gewoon inkt hebt in de juiste kleuren voor het KKT! Mooie achtergrond, mooie stempels, helemaal top!
Groetjes
Jantine

!neke zei

Hele gave kaart Laurette !
Groeten Ineke

karin zei

Heel mooi geheel in de KKT kleuren. Prachtig gemaakt.
Groetjes,
Karin

martina's kaartjes zei

Hele mooie kaart heb je gemaakt, geslaagd !
fijn dat je er weer bij bent deze maand,
grtjs,martina
x

Trijntje zei

Wat ee supermooie kaart.et deze technieken. Heel leuk gestempeld en met inkt gewerkt. Groeten Trijntje
.

Margreet zei

Schitterend, Laurette. Hier hou ik van!
xxx Margreet

Henriët zei

Een hele mooie kaart. Mooie achtergrond met de inktjes. En die vlinder stempel is erg leuk.
Groetjes van Henriët

chantal zei

wauw supertoffe kaart met deze kleuren
Liefs Chantal

Nancy Soetaert zei

waw! ik vind je kaart fantastisch mooi!
prachtig hoe je de KKT-kleuren gecombineerd hebt, mooi met de vlinderstempels er bij!
groetjes
Nancy

Creatiels zei

Hele leuke kaart is het geworden in deze mooie kleurcombinatie. Ik was helaas te laat voor dit KKT.
Groetjes en tot op hobby.
Els

Marfien zei

WOW! tof kaartje heb je gemaakt, heel mooi!

GerJanne zei

hoi Laurette,
prachtige kaart met deze kleuren inkt. Is handig he, als je geen papier hebt om de inkten erbij te pakken.

Nancy zei

Hey Laurette,

Wat een super mooie kaart heb je gemaakt in de kleuren van deze maand. Verrassend mooie combinatie van alle details...

Liefs,
Nancy

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een kunstwerkje, heel mooi gedaan in deze prachtige kkt kleuren!

Sarah zei

Heel tof. Inderdaad een kunstwerk en met veel details. Tof. X

Nelleke zei

Wow wat een top kaartje is dit. Zo'n prachtige combinatie! Groetjes, Nelleke

Caroline zei

achtergrondjes zijn altijd leuk he om dan te spelen met verschillende kleuren, top gedaan

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...