donderdag 20 januari 2022

Donderdag - kerstkaart 3

 Ik had het eigenlijk niet door dat het al weer donderdag was. Dus wordt het een kaartje voor de 52 WTC dat ik eerder maakte en uit de voorraad komt

Ja, soms is een mens met alles en nog wat bezig, dat men soms de tijd vergeet. Dus alle hens aan dek om vlug mijn post te plaatsen want deze  namiddag ga ik met de bewoners van de assistentiewoningen achtergrondjes maken voor hun eigen verjaardagskaartjes. Maar die krijgen zij niet te zien. Vandaag maken we de achtergrond met lyra krijtjes en wij van het Crea team werken ze verder af.  Een mevrouw in het gebouw zorgt er voor dat iedere bewoner een verjaardagskaartje krijgt. Leuk niet ? Dus ik doe mijn blogronde deze avond en laat jullie dan later het werk van deze middag zien.

Groetjes en hou het gezond ! Laurette




15 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

wat een schattig kaartje kwam er nog uit je voorraad!!!
Wat een leuk idee om ze hun eigen verjaardagkaart te laten maken...
Gezellig dat je er weer bij bent vandaag.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Trijntje zei

Wat een superleuke kaart met deze mooie sneeuwpopjes. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke kerstkaart met een lief plaatje Laurette. Leuk idee om mensen zo creatief te laten zijn voor hun eigen verjaardagskaart, benieuwd of ze het dan nog herkennen.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

marja kenter zei

Wat een schattig kaartje.
groetjes

Anita van Deur zei

Brr denken de penguins het is koud buiten, mooie kaartje en wat een tof idee Laurette om dit met de oudere te maken.

Diny zei

Wat en mooie kaart....leuk met de pinguins Laurette!
Groetjes Diny

Nancy Soetaert zei

Toffe pinguïnstempel!
Was vast leuk deze namiddag , mooi idee om zo voor allemaal kaartjes te maken.
Groetjes
Nancy 52WTC

!neke zei

Super leuke kaart !!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Eri zei

Een heel toffe kaart met de pinguïns! Ik ben heel benieuwd wat de bewoners, en jullie ervan hebben gemaakt!
Groetjes, Eri

karin zei

Lief kaartje met de pinguïns erop. Mooi papier heb je gebruikt.
Groetjes,
Karin

gerrie zei


Erg leuke kaart met die pinquins. Groetjes Gerrie.

Antjes kaartcreaties zei

Wat zijn de pinguïns toch schattig.
Ze staan te bibberen van de kou.
Een lieve kerstkaart in mooie kleuren Laurette.
Ik ben helemaal verliefd op de stempel met de prachtige letters.
Veel plezier met het maken van de achtergronden met de bewoners.
Fijn dat elke bewoner een eigen verjaardagskaart krijgt!
Groetjes Antje

Jantine zei

Mooie kerstkaart Laurette en het is soms sneller donderdag dan je denkt...
Leuk dat de bewoners zelf meewerken aan hun verjaardagskaarten, twee vliegen in 1 klap!
Gezellig dat je weer meedoet aan 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Nancy zei

Hey Laurette,

Oh, wat een leukerds! En wat een toffe tekststempel!!

Liefs,
Nancy

Nancy zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...