zondag 28 juni 2020

Dreams

Hallo allemaal, eindelijk nog eens een kaartje gemaakt en nu kan ik eens rustig mijn blogronde doen.
Zoals ik eerder al zei, als het goed weer is, dan kan je me met geen stokken binnen houden. Onze kleinzoon was ook op bezoek (want hij had niet elke dag les), dus geen donderdagkaartje. 
Het kaartje voor de KKT stond geprogrammeerd want anders was het er misschien ook niet van gekomen. Maar volgende week doe ik beter.
Hierbij een kaartje dat ik deze morgen gemaakt heb voor de uitdaging van onze stempelgroep : Creatief met stempels, van deze maand : Dreams.
Ik heb een vlinder (Magenta) gekozen, omdat ik van vlinders hou en als ik er zit naar te kijken, denk ik soms, vanwaar zou die al komen, of waar zou die naar toe gaan, en zo begint een mens te dagdromen...
De achtergrond heb bewerkt met oxides, en als ik naar mijn vorige kaarten kijk, bemerkt ik dat ik de laatste tijd nogal een “groene” ben.
Ik heb blijkbaar nogal veel groen gebruikt de laatste tijd. Maar ik zal erop letten.
Groetjes en nog een fijne zondag voor iedereen,
Laurette


5 opmerkingen:

gerrie zei


Prachtige kaart h je gemaakt. Is die achtergrond een stencil???
:Lieve groetjes, Gerrie.

Rhodé zei

Mooie kaart met deze kleuren! En die vlinder springt er echt uit. Het is een prachtige kaart geworden.

Anita van Deur zei

Wow hij is prachtig je kaart met de mooie vlinder!
Ik ben juist met de zomer niet naar buiten te krijgen, als voor een boodschap te doen in de hele vroege ochtend, en afkoeling zoeken in het bad in de tuin.
Groetjes, Anita

Eri zei

Je kaart ziet er prachtig uit! Heel mooie kleuren.
Groetjes, Eri

Mariëtte zei

Genomineerd voor de maandelijks Won our hearts blogpost bij Magenta.
Ik vind hem prachtig!

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...