donderdag 4 juni 2020

Donderdag kerstkaart - week 23

Oeps weer donderdag, de weken vliegen voorbij. En dan zijn wij er weer met een kerstkaartje.
Ik moet eerlijk zijn ik heb geen nieuw gemaakt, het was superdruk. Ik,al zijnde alle dagen thuis, soms zijn de dagen tekort. Daarom een paar kaartjes die ik eerder eens maakte met onze kleinzoon Miel voor de 52WTC.
Het was een blok van de Action en we hebben er een deel kaartjes mee gemaakt voor zijn vriendjes en de juf voor de vorige kerst en dit was met de restjes.
Dit zijn onze werkjes.
Bedankt de vorige leuke reacties, ik lees ze telkens met veel plezier.
Groetjes, Laurette




16 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een leuke serie kaartjes en allemaal zo verschillend leuke details heb je gebruikt
hier vliegen de dagen ook om kom gewoon soms tijd te kort
groetjes ellen

Creatiels zei

Leuke kaartjes hebben jullie gemaakt en de tijd vliegt hier soms voorbij
Fijne dag nog
Groetjes
Els

karin zei

Leuk om te freubelen met je kleinzoon. Ik vind de kaartjes met de huisjes prachtig gemaakt.
Dat doe ik ook wel eens hoor iets uit de oude doos trekken als ik geen tijd heb ;)
En tijd tekort als je hele dagen thuiszit ? Dan staat mij wat te wachten volgende maand als ik met prepensioen ga :)
groetjes,
Karin

Enny zei

Oh Laurette, wat mooie en schattige kaartjes ! Ja, voor mij vliegen de dagen ook voorbij, tijd tekort... Gelukkig nu wat regen voor de tuin, moet ik vanavond niet gieten. Groetjes, Enny

Annemarie en Merit zei

Heerlijk toch een oude doos waar we wat uit kunnen halen , en bij jou zat er heel veel moois in.
Wat een leuke serie.
Gezellig dat je deze week er weer bijbent.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Anita van Deur zei

Super leuke serie kaartjes!
Groetjes, Anita

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke serie kerstkaarten heb je met je kleinzoon gemaakt Laurette, meteen een mooie herinnering.
Leuk dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas.
Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

Marijke zei

In deze tijd heb ik ook niet veel zin om te knutselen! Ben meer buiten en in de tuin bezig! Heb ook gelukkig veel in het voren gemaakt dus kan ook pakken uit mijn voorraad! Je kaartjes zijn leuk en zeker met je kleinzoon gemaakt is het iets leuks om op terug te kijken! Bedankt voor je bijdrage aan 52 WTC, groetjes Marijke.

Diny zei

Kijk nou wat een leuke serie kaartjes Laurette....en nog veel leuker dat je ook met je kleinzoon kaartjes hebt gemaakt!
Groetjes Diny

marian zei

Prachtige kerstkaartjes hoor. Ja bij mij vliegen ook de dagen voorbij, ondanks het thuis zijn.
Groetjes van Marian.

Jantine zei

Mooie serie kaartjes maakte je met de restjes... ongelooflijk, dat moet een leuk blok zijn geweest!
Leuk dat je meedoet aan 52WTC deze week!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Wies zei

Ja, de weken vliegen inderdaad voorbij. Leuke serie kaarten heb je samen met je kleinzoon gemaakt.
Groetjes, Wies

Rosina zei

een serie leuke kerstkaartjes heb je samen met je klenzoon gemaakt Laurette......dat zal vast ook gezellig geweest zijn...
en fijn is dat je ook nog wat in je voorraadmapje heb zitten
dank je wel voor je deelname...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Mariann Jakobsen zei

Hello Laurette! I am your new follower. Your work is stunning. Such beautiful x-mas cards. Love them!

Marjolein zei

Gezellige kaartjes! Groeten Marjolein

Epie zei

Prachtige serie kerstkaartjes samen met je kleinzoon gemaakt wooww..
Fijn dat je meedoet met 52weekstochristmas dank voor je bijdrage
Wens je een mooie dag en een groet v Epie DT52WTC

Donderdag - kerstkaart - week 13

 Deze week is het geen gestempelde kaart, ik ben aan de slag gegaan met naald en draad voor de  52 WTC , veel uitleg heeft dit kaartje niet ...