woensdag 29 april 2020

KKT Oranje en lichtblauw

Goede morgen allemaal ! Deze maand hadden (vind ik) geen gemakkelijke uitdaging voor KKT.
Telkens ik met mijn inkten werkte, vond ik het blauw te donker en telkens als ik met mijn oranje kwam aandraven, had ik telkens groen. Maar ik heb het anders opgelost en met gekleurd papier gewerkt.
Een paar papiertjes uitgedraaid en op gestempeld, een washi tape. En dit is het resultaat.
Laat gerust een berichtje achter, ik lees ze telkens met veel plezier. 
Alvast tot morgen voor ons kerstkaart, en deze namiddag doe ik mijn blogronde.
Groetjes en hou het gezond,
Laurette

25 opmerkingen:

Marfien zei

Een tof kaartje heb je gemaakt, soms moet je even omdenken en dat is prima gelukt, heel leuk met die kleine stempeltjes

Nancy Soetaert zei

leuk idee en tof gemaakt met die bestempelde zeshoekjes!
groetjes
Nancy

Nicole Parmentier zei

Wat een leuk idee dit mozaiek van kleine plaatjes. Gaaf gedaan!

karin zei

Leuk opgelost met de hexagons. Mooi in de KKT kleuren.
Groetjes,
Karin

Gerrina zei

Leuk deze tegeltjes kaart en dat je toch erop gestempeld hebt; beste combinatie! Groetjes, Gerrina

Marijke zei

Een mooi kaartje geworden en leuk gedaan in ieder hokje wat te zien! Groetjes Marijke.

annie zei

een creatieve oplossing! mooi gedaan!
groetjes, Annie

Jantine zei

Wat een geweldige kaart, Laurette! Leuk die hexagons met die kleine natuurstempels, mooi effect! Helemaal geslaagd in de KKT-kleuren!
Groetjes
Jantine

!neke zei

Geweldig leuk idee !
Mooi resultaat!
Groeten Ineke

Claudia's kaartjes zei

oh je kaartje is super geworden. Heel tof gedaan.

grtjs
Claudia

Anita van Deur zei

Hij is geweldig geworden na alle tegenslagen met de inkt, zo kan het ook om papier te gebruiken. Vind de stempels er heel mooi bij.
Groetjes, Anita

Margreet zei

Wat een leuk resultaat met al die tegeltjes!
xxx Margreet

Colien zei

Heel gaaf kaartje in de KKT-kleurtjes, leuk die hexagons!
grtz Colien

Diny zei

Wat een gaaf kaartje heb je gemaakt met de hexagons Laurette....heel erg leuk gedaan!
Groetjes Diny

Creatiels zei

Goed opgelost als het niet lukt zoals je zou willen. Gelukkig hebben we altijd wel gekleurd papier in huis. Mooi resultaat met de hexagrams.
Bedankt voor je reactie op mijn blog
Groetjes en hou jullie gezond
Els

Enny zei

Wauw, heel tof kaartje Laurette ! Groetjes, Enny

martina's kaartjes zei

helemaal geslaagd werd het kaartje zo met die honingraten, leuk effect geeft dat
bedankt voor je deelname deze maand !
Hou het vooral gezond,
lieve groetjes, Martina

Petra-loves-paper zei

Mooi met die kleine stempeltjes in de vakjes,groetjes Petra

Rosina zei

prachtig kaartje voor deze kleurenuitdaging Laurette..Goed idee om er dan papiertjes voor te gebruiken in de juiste kleurtjes en heel leuk dat je die zo mooi bestempeld hebt...
groetjes Rosina

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Heel leuk kaartje met alle zeshoekjes! Vrolijk in de KKT kleuren!

Femminde zei

Wat super leuk gedaan met die hexagons Laurette!!
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Nancy zei

Hey Laurette,

Wat een leuke vakjeskaart!
Helemaal KKT-gewijs...

Liefs,
Nancy

GerJanne zei

Mooi kaartje Laurette! Ik vind hem super!

Nelleke zei

Leuk zeg! Ik had ook moeite met de inkt. en niet de juiste kleuren. Mara je hebt het heel mooi opgelost zo en met het tape erbij wordt het lekker speels. Ook de kaart die je vandaag plaatste in oranje en blauw mag er zijn, En mooie kerstdagen met een mooie kerst. groetjes, nelleke

Sarah zei

De dagen zijn hier zo gevuld met huiswerk verbeteren, kinderen bezig houden en naaien zodat mijn kktrondje erover schoot.
Mooi is je kaart! Ik hou van hexagons en tape. X

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...