donderdag 23 april 2020

Cirkels, cirkels

We blijven in de ban van de cirkels, deze keer heb ik voor de 52 WTC nog een kaartje met cirkels gemaakt naar een idee van Judith van Ludiec. Ik blijf ze mooi vinden en met de ster er bovenop is het weer eens een andere kerstkaart.
 Ik had de stempel niet en daarom heb ik het anders opgelost.
De ster uitgestanst met een mal, nadien met versafine de bolletjes op gestempeld en geëmbossed met goud en gekleurd met peelded paint. Laat gerust weten wat jullie van de cirkel-kaart vinden, ik lees jullie berichtjes met veel plezier. Nu ga ik van het lekkere weer genieten en doe deze avond mijn blogronde. 
Groetjes, Laurette


18 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Ook dit is weer een hele leuke kerstkaart.
Heel wat anders dan de reguliere kleuren, maar dat maakt het zo leuk.
Fijne dag .
Gezellig dat je meedoet met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuk om zo weer eens andere kleuren te gebruiken dan de traditionele kleuren
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Hij is heel mooi!
Groetjes Anita

Diny zei

Wat een gave kaart heb je gemaakt Laurette....schitterend!
Groetjes Diny

karin zei

Heel leuk gemaakt Laurette.
Groetjes,
Karin

Enny zei

Weer een heel mooie kerstkaart Laurette, ik moet ook eens bij Ludiec gaan kijken ! Groetjes, Enny

Jantine zei

Heel mooi! Mooie kleurencombinatie. Je cirkels zijn haast niet als cirkels te herkennen, zo in die strook, maar zeker geslaagd!
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Wies zei

Weer een hele andere uitstraling dan de cirkelkaart van vorige week. De cirkels komen wat minder uit, maar hier is de ster ook meer de blikvanger. Mooi gemaakt.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele feestelijke kerstkaart Laurette met weer die mooie tekst erbij.
Gezellig dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas.
Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

Nancy Soetaert zei

mooi met die rondjes in deze kleuren! Je ster heb je mooi gedecoreerd!
groetjes
Nancy 52WTC

marian zei

Een erg leuke kerstkaart.
Groetjes van Marian.

Rosina zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Rosina zei

Prachtig kerstkaartje heb je voor deze donderdag gemaakt Laurette, zo een schitterende ster als blikvanger...
Groetjes Rosina
DT 52 WTC

!neke zei

Ik vind hem heel leuk geworden!
Groeten Ineke
DT 52WTC

annie zei

Mooi gedaan Laurette! Hoe krijg je die ster zo gevormd?

Groetjes, Annie

Gerrina zei

Deze is heel mooi; wat een balans! En ja blijft een leuke techniek... Groetjes, Gerrina

Creatiels zei

Knap gedaan. Ik heb dat filmpje ook gezien en heb leuke ideeën opgedaan, nu nog uitwerken.
Groetjes en hou jullie gezond
Els

martina's kaartjes zei

Een leuke, geslaagde kaart
bedankt voor je deelname deze week,
grtjs, Martina DT 52 WTC

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...