zaterdag 29 december 2018

Kerstkaart - week 52

Shame on me. 51 weken heb ik het vol gehouden en nu we net over de streep lopen laat ik een steek vallen en ben ik met mijn kaart een dag te laat ! Miel was hier 2 dagen en wou kerstkaarten maken en van alles en nog wat doen en ik ben de 52 WTC vergeten.
Maar ik ben wel super fier dat jullie ons werk kan laten zien. Behalve de figuurtjes die ik gestempeld heb, die ik hem uitgesneden met ScanNCut en de  tekststempel heeft Miel alles zelf gedaan. Op de achtergrond staan er kleine plekjes (die de sneeuwvlokkjes voorstellen).
Dus ik denk dat het mijn "te laat zijn" wel een beetje goed maakt.

Voor de uitdaging heb ik nog een eenvoudig kaartje met gouden cadeautjes(goud is op de foto niet zo goed te zien) met een snijmal van Gummiapan. En voor de achtergrond allerlei kleine sterretjes gebruikt.
Voor iedereen nog een fijn einde jaar en het allerbeste voor 2019, veel geluk, liefde, vooral een goede gezondheid en veeeeel creatieve momentjes.
Groetjes, 
Laurette




15 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

ach we zijn allemaal een beetje van slag met deze dagen...
Maar je hebt het zeker goed gemaakt met al die prachtige kaartjes.
Leuk dat je meedoet met de uitdaging goud/zilver bij 52WTC.

liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Eri zei

Wat een super samenwerking hadden jullie samen. Het zijn heel toffe kaarten geworden. Fijne jaarwisseling en een prachtig 2019!
Groetjes, Eri

Anneke zei

Wat een mooie reeks kaarten maakte je samen met Miel. Echt heel mooi! En ook het kaartje op de tweede foto is een pareltje. Ook voor jou een gezellig jaaruiteinde en alle goeds voor 2019!

annie zei

Top!!! Die zal zich geamuseerd hebben!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat leuk om zo samen aan de slag te gaan Laurette, heel gezellig. Je kaart met gouden accenten is ook erg mooi geworden.
Alvast een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2019 gewenst.
Lieve groetjes Miranda

Petra-loves-paper zei

Met zo'n hele grote voorraad maak jij het weer helemaal goed hoor, wat zien ze er leuk uit allemaal! Groetjes Petra

Gerrina zei

Wat een mooie reeks! Dat maakt een dag later toch helemaal goed! Knap dat je het vol gehouden hebt!
En heerlijk zo samen aan de slag en dan zo'n resultaat! Zo is de ScanNCut wel heel handig... (die staat nog altijd op mijn verlanglijstje) Groetjes, Gerrina

Enny zei

Wauw Laurette, het kan elk van ons overkomen hoor, maar je kleinzoon gaat voor hé ! En jullie hebben prachtige kaartjes gemaakt ! Prettig eindejaar ! Enny

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat heb je een mooie reeks kaartjes gemaakt. Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar en bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

Marijke zei

Nou dat kan je wel zeggen dat je het weer goed hebt gemaakt. Wat een werk heb je gedaan met al die kaartjes! Je onderste kaartje is ook mooi en past goed in de uitdaging van 52 WTC. Fijn dat je meedoet! Groetjes Marijke.

Nancy zei

Hey Laurette,

Hier hetzelfde verhaal, ik heb gewoon een hele week bloggen overgeslagen... Het kwam er gewoon niet van en ik had niets voorgeprogrammeerd. Ben zelfs het KKT vergeten...

Maar wat heb jij leuke kaartjes gemaakt met Miel en wat vind ik jouw bijdrage voor de 52 weeks super mooi!
Ik heb er ook nog net eentje bijgevoegd...

Liefs,
Nancy

Rosina zei

Wat een geweldig leuke serie kerstkaartjes heb je samen met je kleinzoon gemaakt Laurette..en ja hier was het vorige week ook rustig...en heel weinig geblogd...
je challenge kaartje is een echt toppertje
bedankt voor deelname

groetjes Rosina
DT 52 WTC

martina's kaartjes zei

een leuke kaartjes heb je hier staan ! mooi gemaakt
een fijn, gezellig, positief, gezond en creatief 2019 gewesnt
tof dat je er weer bij bent vanaf de eerste week van het nieuwe jaar !
grtjs,martina DT 52 WTC

sanpiseth40 zei

Hello, I went by to say hello, since I've been disconnected from everything for a long time. As always I love your work. That I still think that they are not chapucillas, but great works. A kiss.
ดูหนังออนไลน์

johnypoipet zei

I like your blog,I sincerely hope that your blog a rapid increase in
traffic density,which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
รอยัล 1688

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...