dinsdag 4 december 2018

Hexagon kaartjes


Vorige maandag waren we met een aantal stempelvriendinnen weer op post op de maandelijkse hobby in Dendermonde. Deze keer had Ilse  2 technieken voor ons  in de aanbieding. 
Ik laat jullie vandaag de eerste kaartjes zien, die ik thuis verder afwerkte en er nog eentje maakte. De tweede serie, de gridkaarten zijn voor een volgende keer.
Heel leuk om de achtergrondjes die in de voorraaddoos belanden en er soms lang blijven in liggen, weer te kunnen verwerken.
Laat gerust weten wat jullie ervan vinden, wij vonden het alvast weer een
 leuke techniek en leuke avond.
Groetjes, Laurette






4 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Heel leuk met die zeshoekjes.
Nancy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ontzettend leuk effect geeft dat "puzzelen" met zeshoekjes. Bij de eerste twee kaarten geeft het zwarte randje net wat meer pit vind ik. Mooie kaarten in een toffe techniek Laurette.
Lieve groetjes Miranda

Gerrina zei

Ik vind de kaarten super mooi! (zo kun je dan ook de goede stukken eruit gebruiken). Vooral de 2e is mijn favoriet! Groetjes, Gerrina

sanpiseth40 zei

Hello, I went by to say hello, since I've been disconnected from everything for a long time. As always I love your work. That I still think that they are not chapucillas, but great works. A kiss.
ดูหนังออนไลน์

Donderdag - kerstkaart week 15

Deze week laat ik jullie 3 kaartjes zien voor de 52 WTC . Bij de opruim heb ik in de restjesdoos nog achtergrondjes gevonden die ik vorige k...