woensdag 31 oktober 2018

KKT - Blauw en Paars

Deze week heb ik 2 vliegen in een klap. De eerste kaart is blauw en paar met bloemen van Darkroom door. Achtergrond met oxide en bloemen bovenop gekleefd. De tweede kaart is ook met blauw en paar en deze kaart heb ik ook mee laten doen voor onze maandelijkse uitdaging van onze stempelgroep : Creatief met stempels. Deze maand was de uitdaging : werken met cijfers.
Ik vond de achtergrond niet zo goed gelukt maar heb hem uiteindelijk toch gebruikt met dit resultaat.
Laat gerust een berichtje achter ik lees ze altijd met veel plezier en tot morgen voor de donderdagkaart.
Groetjes, Laurette



16 opmerkingen:

gerrie zei


Schitterende kaarten, vooral de eerste. Ik vind het zo mooi die ondergrond, ik ben er dol op om er mee bezig te zijn.
Groetjes, Gerrie.

Grietje Jansen zei

Mooie kaarten, mooi die achtergronden ook.

Grietje

GerJanne zei

Hoi Laurette,
wat een gave kaartjes allebei!! Heel mooi met de inkt. Ik vind het altijd gaaf om te zien wat er uitkomt met die inkten.
EN die met de cijfers zo mooi subtiel in de achtergrond is geweldig!

Ans S. zei

Twee prachtige kaarten met mooie achtergronden.

Groetjes Ans

Enny zei

2 heel mooie kaarten Laurette, tof gedaan met die cijfers, en de eerste kaart heeft ook een prachtige achtergrond ! Groetjes, Enny

Nancy Soetaert zei

2 toffe kaarten met die mooie blauw-paarse achtergronden! Heel mooi! mijn favoriet is deze met de prachtige bloemen.
Groetjes
nancy

Rosina zei

2 schitterende kaartjes Laurette...ook jij ben lekker met je inktjes en stempeltjes aan de slag geweest met een geweldig resultaat zo te zien...

lieve groetjes
Rosina

Diny zei

Twee prachtige kaartjes Laurette.....de bovenste is wel heel erg gaaf!
Groetjes Diny

Marfien zei

mooie kaartjes Laurette, prachtige achtergrondjes, leuk afgewerkt

Rhodé zei

Mooie achtergrond! En mooi met die bloemen zo.

Jantine zei

Ze zien er schitterend uit, Laurette! Mooie achtergronden gemaakt.
Groetjes
Jantine

Creatiels zei

het is me gisteren niet meer gelukt om een kijkje te nemen op je blog. Je hebt twee prachtige kaartjes gamaakt. Knap werk
fijne dag nog
Els

Nancy zei

Hey Laurette,

Ben wat later maar een optreden van Niels de Stadsbader in 't sportpaleis en de olifantjes namen al mijn tijd in beslag...

Wat een mooie kaarten maakte jij deze maand. Mooi, die achtergronden!!

Liefs,
Nancy

Gerrina zei

Mooi zo met de bloemen! En goed dat je de achtergrond zo toch verwerkt hebt; komt je paneel mooi uit! Fijn weekend!

Nelleke zei

O, wat gaf zeg, ook inkt gebruikt. Ze zijn zo mooi. Ik heb hele mooie creaties voorbij zien komen. Groetje, Nelleke

Sarah zei

Heel mooi! Ik hou van de kleurtjes.
Door de vakantie met de kinderen had ik geen puf om te bloggen afgelopen week, daarom zo'n late reactie.

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...