donderdag 25 oktober 2018

Donderdag kerstkaart - week 43

Weekje na weekje komen we dichter en dichter bij de kerst en kerstkaartjes maken komt nu bovenaan het lijstje.... maar geef toe, we doen het graag.
Deze week heb ik een kaartje gemaakt voor de 52 WTC, naar een voorbeeld dat ik maakte bij Inge - in 't Woefke tijdens de Make en Take.
Bij Inge hebben we een vierkante kaart gemaakt, hetgeen heel mooi is, maar minder geschikt om het te versturen, daarom heb ik er mijn versie van gemaakt. 
De embossingmal van de maretak is van Renke
. Alvast bedankt voor jullie bezoekje en jullie leuke commentaren en alvast tot volgende week.
Groetjes, Laurette





12 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Wat een gave kaartjes heb je gemaakt Laurette.
Bedankt voor je deelname bij 52WTC.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Jantine zei

Prachtige kaartjes, Laurette!
Heel leuk gedaan.
Groetjes
Jantine

Nancy Soetaert zei

Heel mooi gemaakt Laurette!
Fijne avond
Nancy DT52WTC

gerrie zei


Eenvoudige CASkaarten Laurette, maar daar hou ik van, heel mooi.
Groetjes, Gerrie.

annie zei

Wow, jij hebt al een indrukwekkende serie (mooie!) kerstkaarten klaar!
Ik ben maar pas begonnen, dat wordt weer spurten...😜
Groetjes, Annie

!neke zei

Mooie strakke kaarten Laurette !
Groeten Ineke
DT 52 WTC

Enny zei

Heel mooie kaarten Laurette, ja, ik hou ook van de vierkante, maar dat post-tarief is helaas duurder bij ons.... Groetjes, Enny

Diny zei

Twee hele leuke kaartjes heb je gemaakt Laurette!
Groetjes Diny

martina's kaartjes zei

een leuk kaartje hier ! ziet er bekend uit... =)
fijn dat je (weer) van de partij bent deze week !
grtjs,martina DT 52 WTC
x

Gerrina zei

Heel mooi die stans en de kleuren bij elk!
Is het in België anders als je een rechthoekige of een 4-kante kaart verstuurd? Groetjes, Gerrina

marian zei

Mooie kaartjes heb je weer gemaakt.
Groetjes van Marian.

Rosina zei

2 schitterende kerstkaartjes zijn dat geworden Laurette...wat een prachtige tekst erop met die mooie sierletters en die maretak erboven past daar perfect bij...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Donderdag - kerstkaart - week 13

 Deze week is het geen gestempelde kaart, ik ben aan de slag gegaan met naald en draad voor de  52 WTC , veel uitleg heeft dit kaartje niet ...