vrijdag 19 juli 2013

Schilderstape

Hierbij heb ik de schilderstape nog eens uitgehaald. Dan ingekleurd met Lyra krijtjes en gestempeld met Versafine en de details op gezet met witte gelstift.

1 opmerking:

Gerrina zei

Wat een heerlijk, zomerse kleuren op deze mooie kaart! Groetjes, Gerrina

Donderdag - kerstkaart

 Deze week heb ik voor de 52 WTC  de  oude Jofy-stempels nog eens uit de doos gehaald en ingekleurd met distress watercolors. Veel uitleg he...