woensdag 31 juli 2013

Onze kleine ukkepuk bij de mama in de praktijk !


2 opmerkingen:

Linda zei

Hey Meme, wat een guitig manneke! Ik vind dat je er wat Laurette in ziet!
Groetjes, Je maatje

Lindeke zei

Een leuk knulletje Laurette! Kan je niet anders of hééééééééééééél graag zien ;-))
Groetjes, Linda

Donderdag - kerstkaart

 Deze week heb ik voor de 52 WTC  de  oude Jofy-stempels nog eens uit de doos gehaald en ingekleurd met distress watercolors. Veel uitleg he...