woensdag 30 maart 2022

KKT - koper en gebroken wit

 Deze maand mocht Gerjanne bij het koper een nieuwe kleur kiezen en zij ging voor gebroken wit. Een hele mooie en fijne combinatie. Daar ik echter nog geen koper embossingpoeder heb, heb ik moeten roeien met de riemen  die ik had ( zeggen ze bij ons). Dus ben vorige maand al heel zuinig geweest met mijn koper kaartkarton, zodanig dat ik nog wat over had voor deze maand, en ja, ik ben er geraakt.

Deze twee kaarten heb ik voor deze maand gemaakt. Ik ben benieuwd wat jullie allemaal getoverd hebben en inkom zeker langs.

Groetjes, Laurette






21 opmerkingen:

Diny zei

Twee prachtige kaartje in de KKT kleuren Laurette.
leuk gedaan met het achtergrondje bij het tafereeltje!
Groetjes Diny

Anita van Deur zei

Heel mooi deze 2 kaarten 100% geslaagd in de opdracht, fijne dag.

Margreet zei

Allebei je kaarten zijn beauties, Laurette.
Die achtergrond op de 2e kaart geeft een mooi effect!
xxx Margreet

Wilma zei

2 MOOIE kaartjes heb je gemaakt Laurette in de kleuren van het Kleurenkaartenteam.
Liefs Wilma 😃😃😃

chantal zei

2 mooie kaarten de tweede vind ik nog mooier.
Liefs Chantal

Marfien zei

Je hebt weer leuke kaartjes gemaakt en bij het uitvergroten zag ik ineens dat ik die takjesstans ook heb, een goed idee . . .

marja kenter zei

Ze zijn allebei erg mooi.
Fijne dag en groetjes

Femminde zei

Wat een leuke kaarten zijn het geworden!! Prima gelukt toch dat roeien. Ik had ook niet alles maar dat is juist de leuke uitdaging.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Marijke zei

Toch nog twee kaartjes kunnen maken van je koper karton! Mooi gedaan met die tak en de hertjes ook een mooi kerstkaartje! Groetjes Marijke.

Angelique zei

Twee mooie kaarten kon je nog maken met het overschot koper. Zeker de kerstkaart vind ik erg mooi.
lieve groetjes Angelique

Jantine zei

Nou, jij was goed zuinig geweest met je koperkarton, want je kon er nog 2 prachtige kaarten mee maken. Ze zijn heel mooi, Laurette!
Groetjes
Jantine

karin zei

Mooie kaartjes in de KKT kleuren, vooral die tweede is prachtig.
Groetjes,
Karin

Henriët zei

Mooie kaarten. Vooral je kerstkaart vind ik prachtig!
Groetjes van Henriët

farmerblog zei

Prachtige kaarten. Vooral de 2e daar ben ik weg van. Groetjes Nelleke

martina's kaartjes zei

heel mooie, stijlvolle kaartjes heb je gemaakt, geslaagd !
fijn dat je er (weer) bij was deze maand,
grtjs, Martina

GerJanne zei

Het zijn heel mooie kaartjes! Vooral de onderste! Die is helemaal zoals ik had bedoeld!

Nancy zei

Hey Laurette,

Allebei heel verschillend en allebei mooi...
Helemaal geslaagd!

Liefs,
Nancy

Caroline zei

volgens mij hebben de meesten met stansen gewerkt, en ja het is zo wel heel erg mooi, vooral die met de herten vind ik super

Gerrina zei

Beiden zijn ze mooi, maar doordat ik niet zo in de wintersfeer ben op het moment, blijf ik maar kijken naar de 1e! Groetjes, Gerrina

Nancy Soetaert zei

2 toffe KKT-kaartjes !
groetjes
Nancy

Sarah zei

Ze zijn beide heel leuk Laura! X

Donderdag - kerstkaart week 18

 Ik was helemaal vergeten dat ik nog mijn kerstkaart voor de  52 WTC  moest maken, dus even vlug naar mijn hobbykamer en een supersnelle kaa...