donderdag 24 maart 2022

Donderdag kerstkaart

 Vorige week zag ik bij Diny een rendiertje voorbij komen dat ik ook heb, dus ik had het idee om ook weer uit de kast te halen en mee aan de slag te gaan. Zo doen wij ideetjes van elkaar op.

Ik heb er meteen 2 gemaakt met restjes en zo heb ik weer 2 kaartjes bij voor de wekelijkse 52 WTC.



Deze kaartjes hebben we vorige week met een groepje dames gemaakt, de bloemen zijn eerst getekend en ingekleurd met wateroplosbare krijtjes en ook de achtergrond werkt bewerkt met deze krijtjes. 




16 opmerkingen:

Anita van Deur zei

2 leuke kerstkaartjes het is ook een enig hertje. Prachtige kaarten die jullie samen gemaakt hebben, fijne dag.

Annemarie en Merit zei

ja heerlijk he ideetjes opdoen bij elkaar!!
En dit zijn schattige kaartjes in die kleurtjes en dat lieve rendier..

Je bloemen kaarten zijn ook prachtig.
Gezellig dat je er vandaag weer bij bent.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Trijntje zei

Wat een lieve kerstkaartje. Leuk om je door andere bloggers te laten inspireren...Dat is zo leuk van het bloggen... De kaarten die je met de dames hebt gemaakt zijn ook erg leuk. Groeten Trijntje

gerrie zei


Inderdaad ik doe ook al inspiratie op deze keer, ook bij jou. Leuke kaart. Groetjes,Gerry

Caroline Cards zei

Leuke kerstkaarten met het schattige rendiertje. De bloemenkaarten zijn mooi!
Groetjes, Caroline

Eri zei

Heel tof deze schattige hertjes op je kaart, ze komen leuk uit op het geruite papier. Je bloemen kaarten zijn ook prachtig!
Groetjes, Eri

Diny zei

je zei het vorige week al Laurette dat jij ook het hertje zou gebruiken. Wat heb je er leuke kaartjes mee gemaakt....het is ook een schatje he!
Ook je serie kaartjes zijn leuk geworden!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Lief die kerstkaarten met die schattige rendiertjes Laurette. Dat geruite dessin-papier geeft een gezellige uitstraling aan de kaarten vind ik. Mooie kaarten hebben jullie samen gemaakt, heel lief die zachte kleurtjes,echt voorjaar.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

marian zei

Twee leuke kaartjes deze week. Ook je bloemenkaartjes zijn super mooi.
Groetjes van Marian.

Antjes kaartcreaties zei

Oh, wat een schattige kerstkaarten Laurette, zo lief de rendiertjes.
Leuk is het om allerlei ideeën op te doen bij elkaar.
Ik laat me ook graag inspireren.
De bloemenkaarten zijn ook erg mooi.
Groetjes Antje

Jantine zei

Heel leuk Laurette, vooral dat je door Diny weer op het idee gebracht werd om dit hertje weer eens te gebruiken. Schattige kaartjes maakte je er mee.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Nancy zei

Hey Laurette,

Ah, ik vond die bambi's al bekend voorkomen... Leuk zijn ze... Tof zo gecombineerd met dat ruitjespapier en mooie teksten... Meer heeft een mooie kaart niet nodig!

Liefs,
Nancy

!neke zei

Twee leuke kaarten !!!!
De bloemen kaarten zijn ook goed gelukt !!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Femminde zei

Wat leuk om te zien wat kleur doet. Zo verschillend!!
Je bloemenkaartjes zijn ook super mooi geworden.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kaartjes met de rendiertjes heb je gemaakt. Ja het is altijd heel fijn om ideetjes bij elkaar op te doen. Bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Angelique zei

Wat een mooie kerstkaartjes met de schattige rendiertjes en het ruitjes-dp. Je bloemenkaartjes zijn werkelijk prachtig.
lieve groetjes Angelique

Donderdag - kerstkaart week 18

 Ik was helemaal vergeten dat ik nog mijn kerstkaart voor de  52 WTC  moest maken, dus even vlug naar mijn hobbykamer en een supersnelle kaa...