donderdag 10 maart 2022

Donderdag - kerstkaart

 Wat een prachtig weertje. De eerst warme zonnestraaltjes doen deugd. Ik heb achtergrondjes in de keuken in de zon zitten maken met lyra krijtjes met de deur open. Ja het was genieten. Buiten kon ik nog niet want de tuinmeubelen staan nog niet buiten en morgen gaan we het terras eerst poetsen. Ja, het begint te kriebelen…

Maar nu zijn we hier voor onze wekelijkse kerstkaart voor de 52 WTC. Dit afdrukje kreeg ik van een vriendin en ik vond deze sneeuwmannen zo leuk dat ik  die meteen ingekleurd heb. Met een designpapiertje en een matje en meer vond ik dat dit kaartje niet nodig had. Morgenavond kon ik zeker kijken wat jullie gemaakt hebben.

Groetjes en geniet van het zonnetje.

Laurette




16 opmerkingen:

Epie zei

Écht Superleuk Laurette , fijne dag
Lentegroetjes Epie DT52WTC.....

Anita van Deur zei

Daar zijn ze dan de sneeuwmannen een leuk trio die je een cool nieuwjaar komen wensen heel leuk bedacht Laurette.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de schattige sneeuwmannetjes
groetjes ellen

gerrie zei


Erg leuk kaartje met die sneeuwmannen. Groetjes,Gerrie.

Annemarie en Merit zei

wat een leuke kaart met een schattig stel sneeuwpopjes erop..
Gezellig dat je weer een kaart laat zien vandaag op de 52WTC blog.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Eri zei

Een "cool" kaartje met die leuk ingekleurde sneeuwpoppen!
Groetjes, Eri

Trijntje zei

Wat een leuke kerstkaart met dit leuke afdrukje. Groeten Trijntje

Jantine zei

Heel cool met die sneeuwpoppen, Laurette! Leuke kerstkaart, lekker vrolijk.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Marijke zei

een leuk kaartje en een leuk stelletje sneeuwmannetjes! Ik vind dat altijd leuk! Ja het weer is heerlijk de laatste dagen, vandaag ook genieten! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke kerstkaart met dat leuke groepje sneeuwpoppen Laurette. Mooi ingekleurd. Zeker is het mooie weer heerlijk, ik probeer zoveel mogelijk buiten door te brengen. Geniet ze nog.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Diny zei

Wat een mooi kaartje Laurette
Groetjes Diny

!neke zei

Mooi kaartje en een gave tekst !
Groeten Ineke
DT52WTC

martina's kaartjes zei

een gezellig kaartje heb je gemaakt, mooi
grtjs martina

Suzan zei

Prachtige kaart heb je gemaakt met de mooie stempel! En prachtig ingekleurd.
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Antjes kaartcreaties zei

Wat een leuk stempelafdrukje is dit Laurette!
Super mooi ingekleurd en je hebt er een leuke kaart meegemaakt.
Heerlijk hé dit mooie weer. Ik ben heerlijk wezen fietsen.
Groetjes Antje

Nancy Soetaert zei

mooie sneeuwpoppenfamilie, tof kaartje!
groetjes
Nancy 52WTC

Donderdag - kerstkaart week 18

 Ik was helemaal vergeten dat ik nog mijn kerstkaart voor de  52 WTC  moest maken, dus even vlug naar mijn hobbykamer en een supersnelle kaa...