donderdag 31 maart 2022

Donderdag kerstkaart

 De dagen vliegen voorbij…zo vlug dat ik deze morgen vlug het kaartje voor de 52 WTC nog moest maken. Vlug in de restjes papiertjes gezocht, gelukkig lag een nog een gnome in zijn winterslaap te wachten die ik vlug kon kleuren. Snel afgewerkt een paar dotjes, kaart op de verwarming om te drogen en klaar was Kees. Deze week ben ik aan de slag gegaan voor de communie- en lentefeestkaartjes en was de 52 WTC uit het oog verloren, maar bij deze is het rechtgezet. Ik kom deze avond zeker langs om te kijken wat er deze week in de aanbieding staat. 

Groetjes en tot later, Laurette



18 opmerkingen:

Eri zei

Zo dat heb je even snel gefixt deze morgen, je kaart ziet er leuk uit met al die ruitjes en de gnoom!
Groetjes, Eri

Anita van Deur zei

Hij is wel heel schattig voor een snel klaar kaartje, heb je toch maar knap gedaan fijne dag.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Niet te zien dat het snel moest Laurette, het is een mooie kerstkaart met heel gezellig dessin-papier en een leuke gnome. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Diny zei

Je zou niet zeggen dat je dit kaartje vanochtend nog even vlug gemaakt hebt Laurette....hij is prachtig!
Groetjes Diny

Annemarie en Merit zei

zo die schattig gnoom moest even ruw uit zijn winterslaap worden geschud.
wat een lief kaartje.
Gezellig dat je erbij bent vandaag.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Marijke zei

Een lief kaartje met deze kabouter en al die mooie ruitjes op de achtergrond! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

marja kenter zei

Wat een leuk gnoompje, het kon niet anders dan een gezellig kerstkaartje worden samen met die ruitjes.
Fijn dag en groetjes.

alma.heijenk@gmail.com zei

hahaha vlug dit vlug dat... hij is leuk!!!!
groetjes Alma

marian zei

Ja de weken vliegen, zelfs voor mij terwijl ik alleen ben, bedacht me gisteravond ook nog dat ik geen kerstkaart had. Dus ook heel de avond bezig geweest en vanmorgen afgemaakt. Dus ook weer gelukt.
Jouw kaartje is ook heel erg leuk geworden.
Groetjes van Marian.

Antjes kaartcreaties zei

Een heel lieve kerstkaart Laurette.
Groetjes Antje

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt. Bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Jantine zei

Leuke kaart met de grappige gnome, Laurette.
Fijn dat je weer mee doet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Nancy Soetaert zei

leuk kaartje, ruitjes en een gnome, twee toffe ingrediënten voor een kerstkaartje!
groetjes
Nancy52WTC

Sarah zei

Deze gnome is zo leuk. Ik heb hel ook, ik zal hem ook eens wakker maken uit zijn winterslaap. Leuk kaartje X

Marjolein zei

Wat een leuk kaartje met vrolijk papier en een grappige gnome! Groeten Marjolein

gerrie zei


Altijd handig om wat plaatjes in voorraad te hebben.Leuke kerstkaart met die gnome hoor. Groetjes,Gerrie.

!neke zei

Super leuk zo !!!
Leuk die geruite achtergrond !
Groeten Ineke
DT52WTC

Angelique zei

Wat knap om op zo'n korte tijd zo'n leuke kerstkaart klaar te hebben, leuk is de gnome en een mooie combinatie van dp.
lieve groetjes Angelique

Donderdag - kerstkaart week 18

 Ik was helemaal vergeten dat ik nog mijn kerstkaart voor de  52 WTC  moest maken, dus even vlug naar mijn hobbykamer en een supersnelle kaa...