woensdag 30 december 2020

Donkergroen en warm geel

 

Voor dit jaar is het alweer de laatste ketting van het kleurenkaartenteam. Een uitdaging waar ik me iedere maand mee amuseer en telkens de uitdaging wil aangaan. Toen de kleurencombi kwam wist ik niet onmiddellijk wat ik er mee moest, maar toen ik de snijmallen met de huisjes zag liggen die ik van mijn zus had gekregen, wist ik het meteen. Ik heb er nog geen teksten op gezet, het 
kan gebruiken worden voor een nieuwe huis / thuis of een welkom thuis.

Daarmee zijn we ook aan het einde van een “raar” jaar gekomen en hopen alleen maar met een nieuwe start, nieuwe hoop en gezonde vooruitzichten. Dit wens ik jullie allemaal en fijn einde jaar en een gezellig en gezond nieuw begin. Tot morgen voor de 52 WTC.
Groetjes, Laurette




20 opmerkingen:

Ilse zei

Wat een mooie kaartjes, ik ben fan van die huijes!
Fijne jaarwisseling,
Ilse

Diny zei

Wow.....wat heb je twee prachtige kaartjes gemaakt Laurette!
Groetjes en tot morgen,
Diny

Jantine zei

Wat een leuke kaartjes met die huisjes Laurette! Mooie luikjes, heel schattig!
Knap, maar liefst 2 kaarten voor de KKT.
Groetjes
Jantine

bolletjelucky.blogspot.com zei

Superleuk die huisjes op die kaarten en slim om er nog geen tekst op te plaatsen Laurette. Je kaarten zien er zo gezellig uit vind ik.
Lieve groetjes Miranda

Anita van Deur zei

Wat een leuk idee Laurette, mooie huisjes stans.

!neke zei

Dit is heel leuk bedacht met die huisjes !
Heel geslaagd !
groeten Ineke

annie zei

Heel mooi! Mooie malletjes ook.
Groetjes, Annie

Henriët zei

Erg leuke kaarten met de huisjes in de KKT kleuren.
Fijne jaarwisseling!
Groetjes van Henriët

Nancy Soetaert zei

toffe KKT-kaarten met die huisjes!
Fijne jaarwisseling en op naar een mooi 2021, vol kleurenpracht ;-)
Nancy

Rosina zei

2 hele mooie kaartjes zijn dit Laurette, het is je perfect gelukt met deze KKt kleurtjes...
groetjes Rosina

chantal zei

Allebei leuk, zou er niet aan denken om huisjes,in deze kleuren te maken.
Liefs en een fijn eindjaar
Chantal

marijke zei

Superleuk deze kaarten met de huisjes! Is ook een leuk idee! Ik had ervoor een beetje moeite mee om te verzinnen. Groetjes Marijke.

GerJanne zei

Ze zijn allebei erg leuk met die huisjes. Ik doe ook altijd mee, zo leuk! Een echte uitdaging vind ik het .

Creatiels zei

Twee hele mooie kaartjes met leuke huisjes. Knap resultaat.
Bedankt voor je reactie op mijn Blog.
Fijn eindejaar, geniet ervan in jullie bubbel en hou jullie gezond
Groetjes
Els

martina's kaartjes zei

het werden twee gezellige, leuke kaartjes, die je inderdaad voor verschillende doeleinden kan gebruiken, geslaagd hoor
fijn dat je er weer bij bent deze maand,
nog fijne eindejaarsfeesten,
grtjs, martina

Marfien zei

Wat een leuke verhuiskaartjes, zagen alle straten er maar zo gezellig uit

Nelleke zei

Leuk idee zo met die huisjes, en erg leuk geworden. Gewoon onthouden hihi. Ik wens je een goede jaarwisseling en een heel gezond en creatief 2021. Groetjes, Nelleke

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat leuk met de huisjes!! Hele leuke kaartjes in de KKT kleuren. Fijne jaarwisseling!

Nancy zei

Hey Laurette,

Jij hebt wel twee hele mooie kaartjes gemaakt! Ze kunnen inderdaad voor verschillende gelegenheden gebruikt worden...

Fijn eindejaar en op naar een mooi en creatief 2021!!

Liefs,
Nancy

Sarah zei

Die 🏠 jes zijn leuk! Orgineel ook in deze kleuren van het KKT! X

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...