donderdag 31 december 2020

52 WTC - Week 52

Voor deze laatste kaart voor 52 WTC heb  ik eenvoudig gehouden, de sneeuwkristal uitgestanst en goud papier onder gekleefd. 
Voor dit jaar de laatste.kaart, en dan opnieuw beginnen met volle moed en nieuwe ideetjes en inspiratie die we dikwijls van elkaar opdoen. Ik ben blij dat ik het op 2 weken na tijdens ons verlof vol gehouden heb om  iedere week weer een kerstkaartje te maken. Daar heb ik nu op het einde van het jaar een gamma van allemaal verschillende kaarten.
Voor iedereen een fijn einde jaar, morgen een nieuw begin en hopelijk een gelukkig, gezellig en vooral een gezond 2021 !
Groetjes, Laurette



11 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige CAS kaart Laurette, fijne jaarwisseling.

Diny zei

Wat een mooie kaart Laurette....heel rustig....daar hou ik wel van!
Een hele fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2021.
Groetjes Diny

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi CAS kaartje
fijne jaarwisseling
groetjes ellen

Eri zei

Wat een mooie CAS kaart, ik ben ook blij dat ik het zo goed vol gehouden heb. Fijne jaarwisseling en een goed begin van 2021!
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie sfeervolle CAS-kerstkaart Laurette.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Fijne jaarwisseling en een mooi en vooral gezond 2021 gewenst.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

karin zei

Mooi rustig kaartje Laurette.
Fijne jaarwisseling.
Groetjes,
Karin

Jantine zei

Prachtige kaart, Laurette. Heel stijlvol!
Leuk je weer te zien bij 52WTC en fijne jaarwisseling gewenst.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Trijntje zei

Leuke kaart en de kaarten van het kleuren ketting zijn ook e4g leuk geworden . Ik wens je een goede jaarwisseling en de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. Groeten Trijntje

marian zei

Een mooie laatste kaart heb je gemaakt.
Ook een prettige jaarwisseling gewenst.
Groetjes van Marian.

Rosina zei

Prachtig dir kerstkaartje op de laatste dag van 2020 Laurette.zo mooi dat goud achter die mooie ijs sterren...

groetjes
een fijne jaarwisseling
en een mooi, gezond en vooral een creatief 2021
Rosina
DT 52 WTC

Sarah zei

Mooi! Heel sereen en krachtig.
Bedankt voor al je reacties in 2020.
Happy 2021!

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...