donderdag 3 december 2020

Donderdag kerstkaart

 Ja, de problemen met mijn blog zijn opgelost geraakt... Ineens was er een en ander aan veranderd... en mijn lijst met mijn blogs... verdwenen. Maar alles is opgelost. 

En ja, we gaan verder tot het bittere einde met de kerstkaartjes. De tekststempels van Ludiec vind ik prachtig, zeker voor deze tijden.

Ik zal pas deze avond mijn blogronde kunnen doen bij de 52 WTC en ben  al benieuwd welke leuke dingen er weer te zien zijn.

Bedankt voor jullie bezoekje en laat gerust een berichtje achter, ik lees ze met veel plezier.

Groetjes, Laurette




13 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een prachtige kerstkaart Laurette, fijntjes die takjes en een hele mooie tekst.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC en fijn dat je blogproblemen opgelost zijn.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Annemarie en Merit zei

Wat een prachtige kerstkaart laat je vandaag zien, mooi met deze kersttakken! Gezellig dat je meedoet bij 52WTC!

Liefs, Merit en Annemarie
DT52WTC

Marijke zei

Een mooi stempelkaartje en wat een mooie tekst is dit! Mooi die takjes erbij! Ook een mooie stempel! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Diny zei

Wat een prachtig kaartje Laurette....heel erg leuk gedaan!
Groetjes Diny

annie zei

Helemaal mijn ding! Ook de vorige posts waren allemaal mooie kaarten!

Groetjes, Annie

Anita van Deur zei

Wow wat een prachtige kaart en tekst.
Groetjes, Anita

Eri zei

Wat een leuke kaart met die takken en de mooie tekst.
Groetjes, Eri

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart met geweldig mooie stempels!
groetjes, Caroline

Jantine zei

Mooie kaart met mooie tekst, Laurette!
Fijn dat je meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Kaartenkraam zei

Mooie combinatie van deze prachtige stempels. Hele mooie kaart geworden!

groetjes van Ank

Creatiels zei

Knappe kaart, Hele mooie kleurencombinatie van tekst en stempel.
Bedankt voor je reactie op mijn Blog en hou jullie gezond
Els

Rosina zei

Leuke kerstkaart is dit Laurette, inderdaad hele mooie stempels, ook de tekst is prachtig!!!
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Ilse zei

Heel mooi en stijlvol, de tekst is prachtig!
Groetjes,
Ilse

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...