donderdag 17 december 2020

Donderdag kerstkaart

 De voorlaatste week voor de kerst.... de kerstkaartjes bijna klaar en bijna geschreven. Ik heb voor deze week voor 52 WTC nog eens deze leuke gnome/kerstman uit de kast gehaald en een cas kaartje mee gemaakt. Laat gerust weten wat jullie van deze leukerd vinden en laat gerust een berichtje achter, het doet telkens veel plezier !

Ik ben benieuw bij mijn blogronde welke mooie werkjes ik weer zal te zien  krijgen.

Groetjes. Laurette en hou het gezond.




14 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Leuke kaart!
Fijne dag en groetjes, Caroline

Anita van Deur zei

Super leuk je kaartje Laurette!

Annemarie en Merit zei

Wat een schat van een gnome....fijn dat je kaartjes allemaal klaar zijn.
Kunnen we weer lekker beginnen voor volgend jaar.
Gezellig dat je meedoet deze week bij 52WTC.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Rosina zei

Heel lief dit kerstkaartje Laurette, zo een schattig gnoom kerstmanneke erop en ook de tekst is heel gaaf...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuk het kerstkaboutertje
groetjes ellen

Eri zei

Leuke CAS kaart met de kabouter en de mooie tekst.
Groetjes, Eri

!neke zei

Wat een leukerd !
Groeten Ineke
DT52WTC

Diny zei

Wat een gave kaart Laurette.....heel erg leuk gedaan!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke kerstkaart en een mooie combinatie die gnome met die sierlijke tekst Laurette.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

marian zei

Een super leuk kaartje,
Groetjes van Marian.

Margreet zei

Ik ben gek met gnoompjes en vind dit ook een leukerd. Mooi CAS kaartje!
xxx Margreet

Jantine zei

Een dagje later geniet ik alsnog van je mooie kerstkaart, Laurette. Leuke kerstman en mooie tekst.
Fijn dat je meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Sarah zei

Hij is super leuk! Die gnome is zo grappig!
De kerstballen deed ik met porseleinverf. Ik heb het geprobeerd met acrylverf maar dat gaf niet zo'n mooi resultaat. Dat droogt op in een puntje en is een beetje doffer. 😉

Creatiels zei

Mooi in al zijn eenvoud en meer hoeft dat niet te zijn. De gnome is wel grappig.
Bedankt voor je mooie kaart van de kerstketting.
Geniet van de feestdagen, ook al zullen ze anders zijn dan de voorbije jaren.
Groetjes en hou jullie gezond
Els

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...