Deze week heb ik voor de 52 WTC de oude Jofy-stempels nog eens uit de doos gehaald en ingekleurd met distress watercolors. Veel uitleg heeft het kaartje niet nodig, ik vind dit nog altijd mooie stempels en leuk om in te kleuren. Deze keer heb ik mij aan de traditionele kerstkleuren gehouden.
Ik kom vandaag zeker nog langs, maar ik ben gans de dag op stap met de vrouwenvereniging dus de blogronde voor deze avond zijn.
Groetjes, Laurette

9 opmerkingen:
Wat een toffe stempel en je hebt er een mooie kaart mee gemaakt. Veel plezier vandaag!
Mooie kaart Laurette, geniet van je uitstap!
Ik blijf dit een mooie stempel vinden... En mooi die kleueren! Groetjes, Gerrina
Hey Laurette,
Wat een leuke feestelijke kaart laat je deze week zien.
Liefs,
Nancy
Een mooie kerstkaart met al die feestelijke kerstballen Laurette.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC
Mooie kaart met al die prachtig ingekleurde kerstballen!
groetjes van Ank
Wat een leuke kaart met al die kerstballen, Laurette! Ziet er heel gezellig uit.
Hopelijk had je een mooie dag met de vrouwenclub.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes,
Jantine DT 52WTC
Heel mooi deze gestempelde kaart !
groeten Ineke
DT52WTC
Het is zeker een prachtige kaart en ook erg mooi ingekleurd.
Groetjes van Marian.
Een reactie posten