Deze week heb ik een kaartje gemaakt voor de 52 WTc zoals we in onze hobbyclub met Ilse maakte. De sneeuwpop gestempeld met groen en dan geëmbossed met clear embossingpoeder en ingekleurd met aquarelverf (hetgeen ik wel nog een beetje moet oefenen). Voor de achtergrond heb ik dan weer hetzelfde groen gebruikt en zo ben ik gekomen tot een kerstkaart met geen traditionele kerstkleuren, maar soms moet dat ook eens kunnen. Ik ben al blij dat ik tot een kerstkaartje gekomen ben, want de zetel is hier nog steeds mijn beste vriend, maar het komt goed. Tot later vandaag tijdens de blogronde.
Laurette

10 opmerkingen:
Het is en blijft een schattig sneeuwmannetje. Leuke kaart Laurette
Wat een schattige sneeuwpop heb je gebruikt Laurette.....heel leuk kaartje!
Groetjes Diny
Heel mooie kaart, Laurette!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC
Aww wat een lief sneeuwpopje.
Een schattig kerstkaartje maakte je met die leuke sneeuwpop.
Groetjes van Marian.
Wat leuk de sneeuwman in het groen !!!
groeten Ineke
DT 52 WTC
Een mooie kerstkaart met een leuke sneeuwpop in de hoofdrol. Mooi dessin-papier op de achtergrond . Echt een plaatje. Beterschap Laurette.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC
Wat een leuke kaart! Het kruisjesrandje geeft net wat extra's mee en je sneeuwpop is een dotje.
Groetnis Nynke
Bloggerleeslijst is totaal van de wap... vind vandaag een week tergkijkend allemaal nieuwe posts! Ook die van jou... Leuke feestelijke kaart! Mooie sneeuwman. Groetjes, Gerrina
Het is heel mooi geworden, ook het inkleuren met de waterverf! De achtergrond is mooi en fijntjes, top!
Groetjes, Annie
Een reactie posten