Hoi Laurette, wat een mooie achtergrond heb je met die Brusho's gemaakt. Een mooie kerstkaart. Ik kan trouwens niet op je nieuwe kerstkaart reageren. Ik krijg steeds bericht dat ik geen toegang heb tot de pagina? Gezellig je weer te zien bij 52 WTC. Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC
8 opmerkingen:
mooie serie maakte je. leuk met Brusho en wat stencils op de achtergrond.
groetjes Alma
Je hebt gave achtergrondjes met de Brusho gemaakt en wat je ermee gemaakt hebt, mag er ook zijn. Heel mooi!
Hey Laurette,
Mooie achtergronden heb je gemaakt! Ook de kaarten zijn helemaal geslaagd.
Liefs,
Nancy
O wat is dit gaaf, prachtige serie.
Prachtige kaarten met deze achtergronden !!!!!
Mooie kaarten , met de mooi gemaakte achtergrond en. Groeten Trijntje
Blijft gaaf die Brusho's! Heel mooie kaarten! Groetjes, Gerrina
Hoi Laurette, wat een mooie achtergrond heb je met die Brusho's gemaakt. Een mooie kerstkaart. Ik kan trouwens niet op je nieuwe kerstkaart reageren. Ik krijg steeds bericht dat ik geen toegang heb tot de pagina?
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC
Een reactie posten