donderdag 18 april 2024

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotopapier dat ik gespoten had met Distress mica spray,  de  bronzen metaalkleur is niet zo goed te zien op de foto.

Deze heb ik afgewerkt met pakjes en een aangepast tekstje en zo was mijn kaartje klaar voor de 52 WTC.

De tweede foto zijn de werkjes die de bewoners van de assistentiewoningen gemaakt hebben op een Crea-namiddag. Dan hebben wij van het createam ieder een aantal afgewerkt en dit worden dan de kaartjes die wij in de brievenbussen steken met moederkesdag. Wij hebben gewerkt op fotopapier met ecoline en vershoudfolie.

Tot deze namiddag of avond voor de blogronde. Groetjes, Laurette










12 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

leuke kaartjes zijn het zo geworden
grtjs,martina

Annemarie en Merit zei

hele leuke kaart met die kerstcadeautjes!!
En de werkjes van de bewoners zijn ook geweldig geworden.
Fijne dag en gezellig dat je er weer bent met een kerst/winterkaart
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Anita van Deur zei

Heel mooi je kaart. Ook de andere kaartjes

Hetty P. zei

Mooie kaart heb je gemaakt met al die cadeautjes,
Wat een leuke creaties hebben jullie met z'n allen gemaakt, zo'n mooi resultaat.
Fijne dag,
Hetty

Marijke zei

Een mooi kaartje heb je toch nog gemaakt! Ik kan me wel een voorstelling maken van het brons op je kaart. Dat zal wel een mooi effect geven! En wat een leuk kaartjes hebben ze allemaal gemaakt! Mooi gedaan hoor! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Diny zei

Het is je toch maar mooi gelukt om iets te t vandaag Laurette.....mooi kaartje!
Wat hebben jullie samen leuke kaartjes gemaakt....ziet er goed uit!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke technieken die op fotopapier gedaan zijn. Het ziet er allemaal heel leuk uit Laurette. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

marian zei

Ondanks dat de inspiratie zoek was, heb je toch nog een leuke kaart kunnen maken. En de kaarten voor Moederdag zijn ook allemaal erg mooi geworden. Wat een leuke techniek.
Groetjes van Marian.

Trijntje zei

Het is toch nog goed gekomen... leuke kerstkaart geworden. Het cteateam is ook erg leuk bezig geweest. Groeten Trijntje

GerJanne zei

Toch een leuke kaart Laurette!
En wat jullie op de creamiddag hebben gemaakt ziet er ook al zo mooi uit!

!neke zei

De kaart is erg leuk met die achtergrond...
Ook de resultaten van de creamiddag zijn leuk !
groeten Ineke
DT52WTC

joke zei

Schitterende kaart heb je gemaakt en wat leuk een foto van al de werkjes van de bewoners.
Prettig weekend Joke

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...