donderdag 16 november 2023

Donderdag kerstkaart - week 46

 Vandaag laat ik voor de 52 WTC drie kaartjes zien die we tijdens de hobby gemaakt hebben de achtergrond is eerst gestempeld met adirondack en daarna geverfd met aquarelverf en hier en daar een beetje ingekleurd met aquarelpotloden. Vandaag krijgen jullie 3 kaartjes te zien, maar volgende week zal ik eens een weekje overslaan. We gaan met vakantie !!! Maar week 48 ben ik terug van de partij.

Ik probeer morgen zeker nog eens langs te komen wat jullie tijdens de regendagen gemaakt hebben.

Groetjes en tot hoors, Laurette





11 opmerkingen:

Christine zei

zo mooi Laurette,

Hetty P. zei

Mooie kaarten heb je gemaakt, zo mooi van kleur.
Een hele fijne vakantie !!! Lekker genieten.
Fijne dag,
Hetty

Annemarie en Merit zei

schitterende serie ..
Gezellig dat je er bij bent met een wekelijkse kerstkaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit Dt52WTC.

alma.heijenk@gmail.com zei

heel mooi geworden.
gr Alma

Kaartenkraam zei

Alle vier mooi!
Voor volgende week fijne vakantie gewenst!

groetjes van Ank

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartjes met de mooie achtergrond je en leuke details
fijne vakantie
groetjes ellen

Claudia's kaartjes zei

je hebt er veel werk in gestoken, maar heel mooi resultaat. en zoveel mooie kaarten gemaakt
This is fabulous.
Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

You tube:Claudia's Kaartjes

Blog:Claudia's Kaartjes

Creative Christmas 

Girlz makes Guyz Cards

Girlz creative crafts

marian zei

Drie prachtige kaartjes heb je weer gemaakt, dus je kunt met een gerust hart op vakantie. Fijne week gewenst.
Groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat is een mooie serie kerstkaarten Laurette . Alvast een fijne vakantie gewenst.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

GerJanne zei

Hoi Laurette,
wat een prachtige kaarten zijn het! En meteen vier. Nou... dan mag je op vakantie hoor!
Geniet ervan! We zien elkaar dan in week 48 weer (ook met het KKT, denk ik?)

Jantine zei

Mooie kaarten, Laurette, ziet er heel leuk uit.
Fijne vakantie!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...